Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye er mye, og hvor kraftige er de?

 

Jeg er sykemeldt pga mye kynnere. Varierer litt fra dag til dag hvor ofte de kommer. Hadde jeg vært nærmere termin, hadde jg trodd det var begynnelsen på fødselen som var igang ved enkelte av kynnerne. De kan komme regelmessig en periode, hvor det gjør vondt i korsryggen, og jeg blir andpusten og svimmel... Er bare 24 uker + noen dager ennå, så litt vel tidlig for babyen å komme...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mye kynnerer, men også her varierer det veldig fra dag til dag. Dager hvor jeg er ute å "farter" på handel osv er det mye verre enn de dagene jeg bare sitter i ro..hvertfall kjennes det bedre da. Etter å ha sittet i bil er det garantert de kommer..samme hvis jeg gjør noe fysisk..trenger ikke være store anstrengelsen heller. Blir også veldig andpusten når de kommer, og av og til svimmel.

Er også sykmeldt 100%. Jeg er i uke 27+0 nå, og har vært sykmeldt siden 13.mai. Vil heller ikke at babyen skal komme riktig enda. Den må bare vente noen måneder til ja! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...