nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Når har du termin? Jeg har menstermin den 9 og ul termin den 18.... JM har lovet meg kontroll den 18 hvis ingen ting har skjedd enda... Vet du hva det blir? Vi får en liten jente. Så utrolig kjedelig dette skulle være da... Så at du har en 3åring du også ) Min blir egentlig 3 i august, hun da... Gleder seg masse til å bli storesøster.
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Jeg har termin den 22. Men fikk tre uker før tiden sist og var heeeeeelt sikker på at det skulle skje denne gangen også... hehe... Jeg har en gutt som fyller tre i dag!! HURRA; HURRA.!!! så egentlig skulle jeg vært i full sving med kakepynting og rydding og vasking, men jeg gidder ikke... hehe... Blir en guttunge til her... Vet ikke hvordan vi lager jenter vi! Har du vært hjemme en uke nå eller vært sykemeldt før? Kjedelig når UL terminen blir utsatt såpass mange dager... man klarer ikke helt å slippe sin egen termin!!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2009 Gratulerer med dagen til gutten din ) Jeg fikk også tidlig sist, fødte 36+0... Så jeg fikk aldri startet permisjon. Har vært sykmeldt fra jobb siden februar, men jeg studerer deltid ved siden av. Har greid å gjennomføre alle eksamnene (siste var drama...) og er storfornøyd. Hadde siste eksamen forige torsdag, samme dag som jeg gikk ut i perm fra jobb. Var greit å være sykmeldt, for jeg hadde ting å drive med... Men nå er det liksom ingen ting, og jeg har kommet over det at jeg var sliten etter en intens maimåned. Jeg vet, spesielt når tidlig ul OG 3d har ca samme dag som meg... og jeg vet hvilken dag jeg hadde el... Føler jeg har vært gravid i evigheter. Hadde en MA rett før jeg ble gravid med denne, så jeg har straks vært gravid 1 år... Hvor har du fått fødeplass hen?
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Tusen takk for det! OI! Det er lenge å gå gravid ja!! nesten som en elefant! hehe... Jeg ble sykemeldt tre uker før permisjonen startet jeg... hadde masse kynnere hele tiden og det tok på kreftene. Nå har jeg vært helt rolig for å unngå at lillemann kommer på bursdagen til storebror... men nå når den er over så skal jeg sette igang å få ting gjort her... selv om det blir slitsomt og vondt med masse kynnere så kan det jo faktisk hende at ting setter igang... er klar for det nå, kjenner jeg. Vi har bare ett sykehus i nærheten vi, så jeg må nok bare være der!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2009 Føler meg som en elefant også ;o) Skjønner at du ikke vil ha bursdag på samme dag. Det er litt kjipt. Mannen og jeg har samme dag, så jeg tenkte jeg skulle knipe igjen til 28, så blir vi 3... ) haha Og størsta kom 1 time og 20 minutter over midnatt, så det ble dagen etter morfaren. Heldigvis ) Tror du disse kynnerene kan sette i gang noe altså? Har hatt en del av dem i dag, kanskje jeg skal somle meg til å vaske gulvet....
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 Naj... vanlige kynnere har vel ingen effekt, men om de kommer regelmessig (modningsrier) så kan de ha det... jeg var inne og fikk stoppet for tre uker siden, og da var jeg heeeelt moden innvendig, altså helt utflatet... bare åpningen som manglet på en måte... Så da fikk jeg bekjsed om at jeg skulle ta det knusende med ro om jeg ikke ville at babyen skulle komme... Jeg har veldig sensitiv livmor, så det skal ikke mye til for min del før livmoren knyter seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå