Gå til innhold

Svar mottas med takk! :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere!

Jeg har ett spørsmål, som jeg håper dere erfarne damer kan svare meg på. :)

Jeg kjenner ei damer som nylig har funnet ut at hun venter barn nr 3. Hun er selvfølgelig litt i sjokk, da dette overhodet ikke var planlagt. De brukte til og med prevansjon. Og hun tenker mye om hun vil beholde dette barnet.... jeg prøver å være til støtte...men dette er ikke en avgjørelse som angår meg. Men saken er det at hun har 2 vidunderlige barn fra før, som nå blir 1 og 2 år, og de har nå fått streptokker type A. Så det jeg lurer på om det kan være skadelig for denne gravide damen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...