♥allegodetingertre♥ Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Hei på dere! Jeg har ett spørsmål, som jeg håper dere erfarne damer kan svare meg på. Jeg kjenner ei damer som nylig har funnet ut at hun venter barn nr 3. Hun er selvfølgelig litt i sjokk, da dette overhodet ikke var planlagt. De brukte til og med prevansjon. Og hun tenker mye om hun vil beholde dette barnet.... jeg prøver å være til støtte...men dette er ikke en avgjørelse som angår meg. Men saken er det at hun har 2 vidunderlige barn fra før, som nå blir 1 og 2 år, og de har nå fått streptokker type A. Så det jeg lurer på om det kan være skadelig for denne gravide damen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå