Gjest Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Jeg er i uke 8 og har fortsatt mensfølelse. Jeg har hatt litt menssmerter/murring som kommer og går gjennom dagen. Føler hele tiden at mensen skal komme. Går å sjekker om den har kommet, men der er det ingen mens. Noen ganger er menssmertene kraftigere en andre. Dette hadde roet seg litt ned, men nå har det kommet mer tilbake. Er det normalt? Jeg fikk se hjerte banket i forrige uke.
Gjest Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Er på besøk fra 2. trimester her. Mensmurringene varer nok gjennom hele svangerskapet, men i begynnelsen kommer de oftere. Noen sier dette er fordi livmoren vokser. Er 27+3 på vei idag og kjenner enda murringer, men nå er det mer fordi det er kynnere. Ikke noe farlig, alt er som det skal være skal du se
fått nr 2 <3 Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 er i uke 5 jeg og har det også slik. tror hele tiden at tanta skal dukke opp, sjekker å sjekker men får nok slå meg til ro med at det er helt normalt, enkelt sagt kanskje
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 jeg er i 5 jeg også og har mensmurringer helte tiden. fikk du høre hjertelyden i uke 7? var det legen din som ordnet det,eller ordnet du det selv ho privat jordmor ellet volvat eller lignende? har veldig lyst til å høre hjertelyden så fort som mulig jeg også
Gjest Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 Jeg er i uke 12, og kjenner menssmerter! Legen min sa det er fordi livmora utvider seg. Men er veldig rart, er akkurat som om mensen er rett rundt hjørnet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå