Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Jeg har nådd et punkt i livet, etter 20 år med konstant tanke på å ha den perfekte kroppen, hvor jeg ikke gidder dette kjøret lenger. Jeg er ferdig med tvangstankene og jeg spiser mat! Jeg har lagt på meg og er ikke slank lenger, men jeg har det SÅ bra. Mannen min sier også at han mye mer fornøyd med meg nå fordi humøret er så godt. Jeg spiser den maten jeg føler for og jeg spiser sjokolade når jeg har lyst på det. Jeg trener, så den fysiske formen er bra. Helsa er super, men jeg har fått mer kjøtt på kroppen. For noen år siden brukte jeg 36/38 i klær, nå er jeg oppe i str 44 :-) Forholdet vårt er bedre, sexlivet er MYE bedre og jeg har mer overskudd. Jeg skal ALDRI mer slanke meg!! AMEN.
Emmasmamma Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 AMEN!!! Deg skulle jeg gjerne likt å bli kjent med, tror jeg hadde likt deg:-) Jeg hater dette slankehysteriet....overalt er det fokus på slanke kropper og dietter. Jeg tror jeg har EN venninne som ikke slanker seg, de andre slanker seg alltid i en eller annen form. Jeg tenker også mye på den rollemodellen jeg er for min datter. I denne syke verden, hvor man fort kan bli lurt til å tro at du må være slank for å være lykkelig, skal barna våre virkelig vokse opp med dette presset hjemme også?? Jeg er 23 år, 170 høy og veier ca 80 kg. Jeg rører mye på meg, spiser som regel sunt, men nekter meg ikke noe godt hvis jeg har lyst på det. Jeg jobber hardt med å være fornøyd med meg selv, og har til en viss grad klart det. Men det er ikke lett, for man møter presset overalt. Folk tenker ikke over hva slags påvirkning deres egen slanking og kroppshysteri har på andre...
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 Jeg har også bare veninner som er helt opphengt i å være så tynne som mulig og jeg kjenner jeg blir sliten av gnålet deres. Jeg mener ikke at en skal gi blaffen og bli farlig overvektig, men det er snakk om å finne litt ro med seg selv. Helt siden ungdomsskolen har jeg slanket meg mer eller mindre hele tiden og vært helt besatt av "den perfekte kroppen". Men nå er jeg over 30 år, har født fire barn og funnet ut at det er andre ting som er viktigere. Man SKAL være fornøyd med seg selv og den man er ;-) Lykke til på veien til å finne roen... HI
Emmasmamma Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 :-) :-) Selvfølgelig skal man ikke gi blaffen og bli farlig overvektig. Og de som er det, støtter jeg slanking fullt ut. Det er akkurat det du sier, det er så mye annet som er så uendelig mye viktigere enn å ha en slank og "perfekt" kropp. Når man sitter der gammel og grå, og ser tilbake på livet sitt, tror jeg man tenker på helt andre ting enn den liksom perfekte kroppen man hadde! Takk for lykkeønskinger!:-)
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 Så utrolig bra! Står respekt av noen som klarer å nyte kroppen sin selv om man ikke ser ut som en fotomodell! Et menneske som trives i egen kropp har en flott utstråling, så med din innstilling er du helt sikkert nydelig!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 Jeg forandret meg totalt etter at jeg fikk barn jeg. Akkurat som om noe løsnet i meg, orker ikke jage en syl-tynn kropp lenger. Tar vare på meg selv, trener og spiser sunt. Men denne "manien" er borte, og det føles veldig befriende. Har aldri fått så mange komplimenter som nå, for det stråler vel gjennom fra innsiden at jeg endelig er fornøyd med meg selv. Deilig !!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #7 Skrevet 4. juni 2009 Ditto...Noe som hos MEG har resultert i slankere kropp (ikke lettere da) enn noensinne ) Jeg har begynt å ELSKE hver trenigsøkt,- det å kjenne hvor sterk jeg er og hva kroppen min faktisk HAR greid og greier... I stedet for å løpe på vekta etter ei økt og måle cm her og der... Trener for helsa OG for at det er gøy, og spsier sundt og ikke for sent utpå kvelden..Det er det eneste som ligner på "diett";- men det er ikke noe diett..JEg har levd slik i 6 år, og er blitt helt normalt ) Trives og er fornøyd..Får høre jeg trener vel mye ( av venner som vet jeg slet med SF for 15 år siden), men under en time om dagen 6 dager i uka synes jeg er helt greit..Ihvertfall når det ikke går utover tid med barn eller venner..Mannen jobber ofte kveld, så da MÅ jeg være hjemme alikevel,- og trener først når barna er i seng ) Og jeg GLEDER meg til å kjenne melkesyre og bli andpusten,- ikke minst til dusjen og senga som venter etterpå ) Og vekta blir lite/aldri brukt....Tenker aldri på om jeg må opp eller ned i størrelser når jeg handler klær..Tar et plagg i ca-størrelse, prøver, og er det fint, men jeg må opp en størrelse så er det helt greit... Det er deilig å være "fri" ihvertfall..Og om jeg legger på meg,-noe jeg antar jeg kommer til å gjøre pga økt alder,- så spiller det ingen rolle ) Jeg er jo frisk )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå