It's all about me Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Leser i innlegget om fliser at det er noe dritt for alt en mister i gulvet knuser. Har dere for vane å miste glass, asjetter ++ ofte? Problemet med at ting knuser har jeg aldri tenkt på engang, tror det går år mellom hver gang noe faller i gulvet her. Er vi veldig utenfor normale??? Vi har ikke spisebord på kjøkkenet og guttungen vil bare drikke av disse fargede IKEA glassene, så det utgjør nok litt. Men alikevel.
Mammaen til Isak Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Da er i såfall vi også utenfor normalen )
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 Går i gulvet ting her men ikke så ofte, og går det i gulvet knuses det selv om vi har "myk" parkett... Hadde jeg valgt bort fliser hadde det ikke vært med det som argument hvertfall... Hadde det vært med ting som går i stykker fordi man mister noe hadde det vært mer bekymringsfullt med balansen til de små og neser so treffer fliser, hehe...
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Sjelden noe går i gulvet her ja... men mannen min har klart å knuse TO (!!!) bryllupsgaver iløpet av en uke nå, bare ved at de velter.... Aaaarg...
Gjest Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 Mannen og jeg mister ikke så mye i gulvet nei, men hender ungene er uheldig. De to største i hvertfall har vanlige glass og fat og må rydde av etter seg når de har spist (skylle fat og sette i oppvaskemaskinen), og det har hendt noen uhell der gjennom årene. Senest i går faktisk kunste et glass. Glad i vi har IKEA ting som ikke er så dyre ;-) Har vel knust en 6-7 fat og 4-5 glass i løpet av de siste 3-4 årene. De knuser forøverig på laminatgulet vårt.
Gjest -<<- Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 Knuselige ting - det forekommer jo. Men fliser ville jeg vært mest skeptisk til på grunn av fugene. Det er jo et helvete å vaske fuger i utgangspunktet, og med matsøl i - yikes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå