bassemamma Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 er dere plaget med mens murringer i magen og ryggen? jeg er i uke 18 og jeg mener jordmor sa noe om at disse plagene økte når jeg hadde vært gravid før? Noen som vet??
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Er i mitt tredje svangerskap på 3,5 år. Har masse murringer, voksesmerter, vondt i korsryggen. Har vært rimelig bekymra over dette. Men legene jeg har vært hos sier det er helt normalt at slike smerter/murringer øker for hvert svangerskap. Logisk er det jo ikke for jeg tenker at det egentlig skulle vært verst i første svangerskap, da har jo ikke livmoren vært gjennom dette før. ;-)
mymy Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 Jeg hadde mye opp til uke 14. Har ikke kjent mye etter det. Nå er jeg i uke 27. Jeg har hatt lang tid mellom mine svangerskap. Kanskje det er mer vanlig hvis man har hatt tette svangerskap? Kynnere har jeg til gjengjeld mye av..
tjorven- nr 3 Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 jeg hadde mye vondt i 1.trimester, men ikke hatt noe særlig nå i 2. merker heller ikke noe til kynnere! 23 uker på vei. og dette er nr 3- men 8 år siden siste svangerskap!
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 5. juni 2009 #5 Skrevet 5. juni 2009 Hei, er også 18 uker påvei på søndag;) Dette blir den 3. på 3 år... Men merker lite til at jeg er gravid egentlig, har jo ikke tid til å tenke på det i det hele tatt:p Har hatt litt vondt i korsryggen innimellom..men er vel viss jeg har gjort litt "mye" en dag:p Håper det roer seg da..ikke kjekt å bli plaget av vondter allerede!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå