Gå til innhold

dere som er gravide med nr. tre

Anbefalte innlegg

Skrevet

er dere plaget med mens murringer i magen og ryggen? jeg er i uke 18 og jeg mener jordmor sa noe om at disse plagene økte når jeg hadde vært gravid før?

Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i mitt tredje svangerskap på 3,5 år. Har masse murringer, voksesmerter, vondt i korsryggen. Har vært rimelig bekymra over dette. Men legene jeg har vært hos sier det er helt normalt at slike smerter/murringer øker for hvert svangerskap. Logisk er det jo ikke for jeg tenker at det egentlig skulle vært verst i første svangerskap, da har jo ikke livmoren vært gjennom dette før. ;-)

Skrevet

Jeg hadde mye opp til uke 14. Har ikke kjent mye etter det. Nå er jeg i uke 27. Jeg har hatt lang tid mellom mine svangerskap. Kanskje det er mer vanlig hvis man har hatt tette svangerskap? Kynnere har jeg til gjengjeld mye av..

Skrevet

jeg hadde mye vondt i 1.trimester, men ikke hatt noe særlig nå i 2. merker heller ikke noe til kynnere! 23 uker på vei. og dette er nr 3- men 8 år siden siste svangerskap!

Skrevet

Hei, er også 18 uker påvei på søndag;) Dette blir den 3. på 3 år... Men merker lite til at jeg er gravid egentlig, har jo ikke tid til å tenke på det i det hele tatt:p Har hatt litt vondt i korsryggen innimellom..men er vel viss jeg har gjort litt "mye" en dag:p

Håper det roer seg da..ikke kjekt å bli plaget av vondter allerede!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...