Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Stemmer det at man betaler halv skatt denne måneden av attføring?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 synes å husker at jeg fikk mer i juni eller juli da jeg gikk på attføring. Lurer på om det var en tusenlapp mer eller noe sånt.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 Nie. Det er i Desember mann får det. På sommeren er det feriepenger for de som har rett på det.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Jeg mener å huske at man får det i desember siden hele Norge får det, og de som går på attføring får betale halv skatt i en av sommermånedene siden de ikke får feriepenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå