Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Lurer på om sykkelzentrum fikk avslag på reklameplakatene sine der de annonserte "sykkelbusker", eller er sykkelbusk noe nytt jeg ikke har fått med meg ennå, tro? Får i alle fall mange rare tanker når jeg hører ordet, alt fra mangel på intimbarbering (siden det var bilde av en bakende på ei dame på plakaten) eventuelt kamuflasjebusk til sykkelen. Siden jeg har så teit humor liksom :oD
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 Sykkelbusk er vel det samme som autovern for sykkel?? Ikke?? :-DD
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2009 Haha - godt alternativ :oD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå