Gå til innhold

Skrivefeil i reklame...


Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om sykkelzentrum fikk avslag på reklameplakatene sine der de annonserte "sykkelbusker", eller er sykkelbusk noe nytt jeg ikke har fått med meg ennå, tro? Får i alle fall mange rare tanker når jeg hører ordet, alt fra mangel på intimbarbering (siden det var bilde av en bakende på ei dame på plakaten) eventuelt kamuflasjebusk til sykkelen. Siden jeg har så teit humor liksom :oD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sykkelbusk er vel det samme som autovern for sykkel?? Ikke??

 

:-DD

Skrevet

Haha - godt alternativ :oD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...