Gå til innhold

Litt hjelp til dere som...


Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger lokaler i moss.....Da jeg giftet meg fikk jeg tips om Låven i årefjorden i Rygge....dette er ett kjempe koselig lokale med egen bar avdelig med sitte grupper osv...drives av herman wilskow....da kan dere velge å leie låven men kjøkken ...lokale og bar og toaletter...stor hage osv.og stå for alt selv eller dere kan få de som driver der til å stå for mat og servering og dekking osv......og de holder på til dere er ferdige...kjempekoselige folk....vi betalte 12300 for middag til 37 personer...det inkluderte lokalet...maten....serveringen....og rydding og vasking...var så deilig å komme til dekket bord og å slippe rydding og vasking osv....tror det var 275 kr per person det kostet i 2007.....så dette er ett tips til de som sliter med dette....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...