mayaya Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 si meg, gikk du i samme truse hele svangerskapet eller? *ypper til bråk* fnis..
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Hæ? Jeg har iallefall ikke en sametruse under senga... ;o)
mayaya Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2009 pfft... sametruse eller ikke, så ut på bloggen som du ikke har stor variasjon? den er ikke arva i tillegg?? :-p
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 aha, du har vært inne der ) Skjønte ingen ting, jeg... haha må jo ha på "pentrusa" når man tar bilder ;o) Så slipper man alle valkene og strekene som andre truser lager... haha
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 jeg vil og se blogg *smiler pent og blunker med øynene*
mayaya Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. juni 2009 ooh... pentrusa ja, den skal man ikke kimse av vel - jeg holder meg til sametruser jeg, de holder så godt på varmen! vil jo ikke ha uvi..
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 4. juni 2009 #7 Skrevet 4. juni 2009 det er en oppskriftsblogg jeg har lagt inn noen magebilder på bare... For jeg gadd ikke å lage ny blogg bare for å legge de ut... hehe ) Men du må gjerne se om du finner noe spennende www.minmatside.blogspot.com
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 4. juni 2009 #8 Skrevet 4. juni 2009 ha ha ha ) Du fikk meg iallefall til å le ) Nå skal jeg i butikken... Dagens høydepunkt... Gleder meg til baby er ute... Ha en fin dag )
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. juni 2009 #9 Skrevet 4. juni 2009 fine fine magen! dårlig gjort, jeg så jo ut som en rød sebra.. hehe det var egentlig lurt og bruke samme truse på alle bildene, da ble det litt stil over det. har sett mange ikke så heldige varianter... hehe
mayaya Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 4. juni 2009 fnis jeg fordyper meg i oppskrifter imens jeg da, masse godt i desember da :-o
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 4. juni 2009 #11 Skrevet 4. juni 2009 Da var jeg tilbake... hehe Tusen takk ) Magen er ikke så pen foran, men de bleknet en del etter størsta og jeg har bare fått 4 nye merker eller no, så de "forsvinner" vel igjen. Grunnen til at alle oppskriftene er på desember er at jeg klippet og limte fra hjemmesiden jeg hadde de på. Så alle er datert samme dag tror jeg ;o) Men det er myyyye godt der, spesielt den som heter Devils foodcake...
mayaya Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #12 Skrevet 4. juni 2009 Hva med den aiolien, er det en god oppskrift? Skulle hatt en ny :-p
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 4. juni 2009 #13 Skrevet 4. juni 2009 supergod ) Men du må smake til når du lager den, for bruker du for lite smak blir det veldig oljesmak på den. Jeg bruker den til reker, lasagne, bruchetta eller bare å dyppe i ) stakkars mannen... han er nemlig ikke så glad i hvitløk ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå