Carina har to små gull Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 I etterkant at vi hadde hatt sex igår, lå det noe blank væske på brystvorten. Trodde først det var noe annet, men da jeg trykte på puppen kom det ut noe mer blank væske. Er dette noe som henger igjen fra forrige graviditet? Men det er jo over 3 mnd siden jeg mista og fikk jo tabletter for å stoppe melkeproduksjonen. Eller er jeg gravid? Har jo gått med konstante murringer siden mens forrige uke som bare varte i 2 dager. Testen igår viste negativ. Eller er dette noe som bare kan skje??? Noen andre som har opplevd det samme? Har fått legetime klokka 11 som jeg ble veldig glad for.
♥Tullerusk♥ Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Det første som slo meg var råmelk, men får høre hva legen sier da...Mulig det kan ha vært fortidlig med å teste eller?? Ikke vet jeg...
entil :) Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 I følge min lege kan man oppleve dette så lenge man en gang har hatt melk i brystene. Jeg opplevde det samme som deg i perioden før jeg ble gravid (mens vi prøvde på nummer 2), og skjønte ingenting. Det var 2 år siden jeg sluttet å amme og jeg visste at jeg ikke var gravid. Men svaret var visst at hvis man en gang har hatt melk, kan det alltids komme ut litt. Men hvem vet, det kan jo hende at det kan være et tegn på graviditet også!? Jeg var 7-10 dager etter IKM før testene mine ble positive ved begge mine graviditeter.
Carina har to små gull Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2009 Har vært hos legen nå og han kunne ikke se noen graviditet på gang. De murringene viste han ikke hva kunne skyldes, men livmora mi så helt fin ut og hadde ingen cyster. Slimhinnene så fine ut. Han mente at den væsken som var i puppene kunne skyldes hormoner etter sist graviditet. Om det ikke ga seg skal jeg tilbake im en mnd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå