Gå til innhold

trallalla:)


flowerpower2

Anbefalte innlegg

Hei, jeg teste positivt allerede 8 dager før forventet mens. Har termin 11.februar, men har hatt en veldig lang festeblødning, noe som i følge jordmor skyldes "juicy" slimhinner. Alt er trolig normalt , men tar bløodprøver for å sjekke at verdiene er som de skal;)Dette blir spennende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Er det mulig å få en positiv test så lenge før ikm? Blir så fristet til å teste nå! Men skal holde meg litt i skinnet. Skal ta en litt før, ettersom jeg har kjøpt to, også skal jeg vente litt med den neste. 7 dager til ikm..

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble veldig overrasket over det...men den slo altså ut hele 8 dager før forventet mens! (quick respons). Det handler vel om hvor tidlig eggløsning man har og hvor tidlig egget fester seg!Jeg kjente faktisk at egget festet seg også he he...våknet midt på natta og hadde smerter en time!Men nå har systemet mitt vært helt på tuppa i det siste fordi jeg har gått til akupunktur!Har du testet enda?Du kan iallefall teste 4 dager før Ikm da! Det dumme med å teste for tidlig er jo at du kan bli skuffa hvis den viser negativ (når den i virkeligheten er positiv!)Krysser fingre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Klarte ikke vente, og testet i dag, 6 dager før ikm. Den viste "ikke gravid", så ble litt skuffet ja. Kjenner ingenting som kan tyde på at jeg er gravid, men det gjorde jeg ikke sist heller. Nå skal jeg vente på TR. Regner med den kommer. Hvis ikke, så skal jeg sjekke.

Håper alt går bra med deg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, dumme meg. Har jo ikke ikm før om 12 dager.. har så lang syklus. Kanskje det fremdeles er håp. Hvor tidlig kan man begynne å kjenne symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, det er lett å falle for fristelsen:)Jeg får vite på tirsdag om svangerskapet utvikler seg normalt så det ser jeg frem til! Jeg har fremdeles ikke veldig mye symptomer, merker bare at jeg er litt trøttere enn vanlig og at jeg har litt halsbrann..., men det som gjorde at jeg fikk mistanker var jo festesmerte og festeblødning.., men vi er forskjellige og det er vanskelig å skille graviditetssymptomer fra pms......du får bare holde ut litt til, fortsatt en stund igjen til ikm da, så det er fortsatt håp!Må få høre hvordan det går;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...