flypapir Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Vi har vært utrolig treige med å sende ut takkekort etter at lillegutt ble født, men nå har han blitt 4mnd og det MÅ bli gjort. I den anledning lurer jeg på om jeg helst bør bruke et nytt bilde av han, eller kan jeg ta ett fra da han var nyfødt? Han har jo forandret seg en del...
Gjest Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Vi pleier å bruek nyfødt-bilder. Gaver kom jo til fødselen... Til folk vi kjenner godt legger vi gjerne med et bilde eller to av nyere dato også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå