Gå til innhold

Jeg kommer til å bli skuffet ang kjønn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på ul i dag, og kommer til å be om å få vite kjønnet. Har ei jente fra før, og har kjempelyst at hun skal få ei søster. Men jeg ønsker meg også gutt. Har drømt om den lille skjønne gutten og har hatt guttefølelse hele veien.

Poenget mitt er at jeg blir glad for både jente og gutt, men det innebærer også at samtidig som jeg blir glad for at jeg venter f.eks en jente, vil jeg bli litt lei meg for at den gutten jeg har sett for meg ikke er der... Og er det en gutt blir jeg litt trist fordi den vesla jeg så gjerne vil ha ikke er der... Skikkelig teit, skulle hatt tvillinger og en av hver inni der!

Men sannsynligvis vil gleden av å få vite hva det er overskygge den eventuelt lille skuffelsen. Jeg skal få vite om jeg venter en datter eller sønn, og det er kjempespennende!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, man har problemer...

Skrevet

Hadde de samme følelsene da jeg skulle på ul med 2.mann. Jeg så for meg idyllen over at han fikk en lillebror (spesielt fordi de er så tette) men også idyllen over å få en lillesøster som han kan passe på og beskytte. Har 2 brødre selv, så ble veldig beskyttet.

Ble litt skuffet da jeg fikk vite at det var jente, men ikke fordi jeg ikke ønsket meg en datter men fordi idyllen jeg så for meg over at han skulle få en lillebror gikk i knas. Det tok 1 uke så var jeg kjempe glad for at det var en jente i magen.

Hadde vært verre om du kun ønsket et kjønn, og vært skikkelig skuffet hvis det ikke var det kjønnet du ønsket. Det viktigste er tross alt at babyen er frisk : )

Lykke til : )

Skrevet

Okei... Da har dere nok misforstått litt...

Saken er at siden jeg har så fryktelig lyst på begge deler og vet at en av delene får jeg ikke, er det på en måte litt trist... Men jeg vet jo at det ikke betyr noe i den store sammenhengen... Var bare noen tanker jeg hadde... Betyr ikke at man har "problemer"!

Hadde jeg ønsket meg det ene kjønnet bare, så hadde det sikkert vært helt greit og "naturlig"...

HI

Skrevet

innlegget over er myntet på de 2 første svarene...

Til anonym 09:37 tusen takk for svar og forståelse :-)

Jeg tror nok ikke det går særlig lang tid før skuffelsen er ute av systemet, men tror nok det blir et lite stikk uansett...

HI

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Men sånn er det nå! Tro meg, jeg er gravid medtvillinger, angivelig avhvert sitt kjønn og det er supertungt;-p

Men jeg forstår hva du mener.. :) det gjør de aller fleste om de legger sursida bort..hehe

Skrevet

Takk for det :-)

Mener ikke at alle skal skjønne fullt ut hvordan jeg føler det, men å vise litt forståelse og erkjenne at det kan være sånn for noen, det synes jeg de fleste burde ha rom for... Men så har jeg vel en tendens til å overvurdere damene her på bim da, hehe!

HI

Skrevet

Har det litt sånn selv, om jeg skal være helt ærlig. Alikevel tenkte også jeg, herrregud, da jeg leste innlegget ditt..he he...det er ikke alltid man kan kontrollere følelsene sine.

Skrevet

Kanskje jeg også hadde tenkt "herregud" hadde noen andre skrevet innlegget... Og i hvert fall om jeg ikke hadde samme følelsen...

Men det er jo sånn at jeg blir jo ikke skuffet over å få verken en datter eller en sønn, men det at jeg enten ikke får en datter eller en sønn...

Uansett gleden blir nok mye større enn skuffelsen vil jeg tro... Men man har nå så mange tanker rundt dette med graviditet og baby, og det er nå godt å få delt de med andre, selv om det er teite tanker...

Skrevet

Fatter ikke at det i det hele tatt går an å nevne skuffelse i forbindelse med det å få barn. Jeg skjønner hva du mener, men du bør vel kanskje konsentrere deg om å være glad for at du i det hele tatt er gravid og har fått lov til å beholde barne. Ikke alle forunt det skjønner du og sånne utsagn som dette provoserer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...