Gå til innhold

RD 13, Trist og ødelagt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok siste crinone applikator i morges....da jeg dro den ut, var den full av brun utflod, tror at mensen har kommet...Bør ikke for fullt enda, men nå er løpet kjørt vel???

Lykke til allse sammen, tusen takk for lykkeønsker og håper dere alle blir mødre om 9 mnd! Glad i dere jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var trist og høre og vi på denne siden kan jo oppriktig si at vi vet hvordan du har det.

Lykke til neste gang da, hvis dere fortsetter.

Varme tanker er sendt til dere.

Skrevet

tusen takk Joyce...godt å ha noen som virkelig forstår,ja...Dette er mitt første forsøk og jeg kommer definitivt til å fortsette...Snakket med Ullevål nå....de sier at løpet ikke er kjørt helt til jeg får ordentlig blødning...men, jeg har allerede forsonet meg med at det er ferdig for denne gangen...Lykke til :-)

Skrevet

nei nei nei:( uff det var trist å høre vennen....nå har ikke jeg opplevd å ikke få til ivf men jeg vet hvor sterkt man ønsker dette barnet..

men er løpet helt kjørt da?syns jeg leser om så mange som har farget utflod og/eller blod når de går på crinone..?har du testet?

tenker på deg og krysser fingrene for deg litt til jeg;)

stor klem fra

Skrevet

dytt

Skrevet

tusen takk vennen, det er nok ferdig, ja...bedre lykke neste gang...:-)

Masse, masse lykke til :-)

Klem :-)

Skrevet

æsj..det var kjedelige nyheter da:((

når tenker du hive deg på karusellene igjen da?om du orker det selvfølgelig..håper du får det til neste gang ihvertfall!!

trist dette her...gruer meg forferdlg til de der siste ruge dagene selv..må være vanskelig..

takker for lykke ønskninger og håper du har noen å støtte deg til...

klem:)

Skrevet

Vent til du får ordentlig blødning! Tenk om....

:-)

For meg var det 1.negative forsøket som å stupe rett ned i mørket.For en nedtur og skuffelse!!! Så kom neg forsøk nr 2....og 3...som ble en baby.

Så man kommer til mål til slutt.Jeg var heldig den gangen..

Jeg er gammal i gamet - venter nå søskenforsøk ICSI nr 4 like rundt hjørnet.Vet at jeg må smøre meg med tålmodighet da min alder tilsier at "Roma ikke ble bygget på en dag".Er klar over at det kan ta 3,4,5 og kanskje flere forsøk til før den sitter.Sånn er det bare.

Ved mange forsøk finner ofte legene ut litt mer om deg og dine egg etc etc.Man må prøve og feile, kanskje det blir ny dose eller medisiner neste gang? Kanskje det gjør susen? J har også prøvd meg litt frem venter spent om Puregon/Menopur mix kan gjøre susen denne gangen.Og heste-dose delux.450ie.

Har også lagt om kostholdet og tar kosttilskudd (noe av kanonkuren) pluss de vanlige.

Hold ut, vi er her vi BIM-høner.Håper varme,sol og sommer kan gjøre deg godt til neste sjanse ¤¤ my sweet 35 ¤¤

Stooooor klem!

Skrevet

tusen takk begge to!!!! sånne varme mennesker som dere gjør verden til et bedre sted....

jeg ringte Ullevål nå...var sikker på at jeg fikk blødning, det føltes som om jeg begynte å blø, gikk på do...ingenting....sikkert crinone som rant...

så rart....dumme meg håper fortsatt :-) Sykepleieren sa akkurat som deg Rose...vent til blødningen er skikkelig i gang...Nå trodde jeg at jeg var helt ferdig, grått masse tårer og nå? Hvem vet....Skal teste i morgen hvis det ikke kommer mer blod i dag...Hadde tenkt å teste i dag for å avslutte marerittet, men er det ikke morgen-urin som gir mest riktig resultat? Noen som har testa midt på dagen?

Skrevet

krysser fingre og tær for at det er en liten klorende spire der inni, er vel morgen urin som er den beste, men du kan jo teste en nå og en i morra?=) er kjempe nyskjerrig jeg, uff håper virkelig det klaffer for deg, for hver og en det klaffer for så ser jeg min sjanse som økende, på en måte...

håper masse på babis i magen din*sender over litt babystøv*

*klemmepå*

Skrevet

tusen,tusen takk...dette ble jammen meg spennende, hjertet banker som bare det...trodde jeg var helt ferdig og nå plutselig....!!! Håpet er tilbake...

Mange klemmer tilbake :-)

Skrevet

Kjære deg, ¤¤ my sweet 35 ¤¤ ! Så gøy at det fortsatt er håp for at du er gravid!!! Hold oss oppdatert, håper, håper!!! ;-))

Skrevet

Kjære deg.

Løpet er ikke kjørt før BÅDE negativ test og tantebesøk har inntrått.

Husk at noen har antydning til blødning selv om de er gravide.

Mine beste ønsker til deg !

Hilsen

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Å ja da, blod trenger ikke å bety noen ting, det vet jeg i alle fall meget godt.

Ta en test i morgen tidlig du, det er mest sikkert. Jeg testet tom svaaaakt positivt på morgenurin på rd 13 så.... Jeg tok den jo bare for å ta den, for å konstatere at den var negativ, men...... Hadde jeg begynt med blo på rg 10 jeg så. Akkurat de samme symptomene som når det forrige forsøket ble negativt også.

Du får håpe så lenge det ikke er besvist at det ikke er noe der :-)

Klæm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...