Tiddelidu Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Har ikke vært ille i bekkenet tidligere (uke 24), men fikk meg en "smell" på jobben tirsdag. Er sykepleier i en aktiv sykehusavdeling. Tirsdag var jeg helt stiv og hadde en del vondt, i går var det skikkelig vondt på formiddagen, men det gikk bedre utover dagen når jeg tok det med ro. Det var så ille at jeg klarte nesten ikke stå på venstrebenet. Var da hjemme fra jobb. I dag føler jeg meg faktisk nesten helt fin igjen. Kluet er at jeg begynner på arbeidshelg i morgen, skal jobbe fire dager. Det er vanskelig å vite hvor mye det er å gjøre, men avd.leder vil (naturligvis) vite så tidlig som mulig om jeg kommer eller ikke så hun får folk. Alltid vanskelig å skaffe noen til å jobbe i helga.. Er veldig usikker på hva jeg bør gjøre siden jeg føler meg nesten helt bra i dag (klarer ikke stå på venstrebenet og ta på høyre sokken f.eks), men samtidig vet jeg kan gå på en skikkelig smell igjen..
tante grusom master of law Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Sannsynligheten for at du får veldig vondt igjen er jo stor. Jeg hadde sykemeldt meg av hensyn til jobben. Det er jo ikke så gøy for jobben om du plutslig ikke kan jobbe. Min erfaring med bekkenløsning er at den ikke går over selv om det føles bedre noen dager, den kommer sterkt tilbake ved anstrengelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå