Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 idag skal jeg til byen å se etter synnøves rockering! Blir spennende å prøve! Håper å stramme inn på magen etterhvert.... Noen som har hatt effekt av den? Evnt hvor lang tid tok det før du merket litt forskjell... Følger det med noe instruksjon? Tenker da på hvor lenge en skal roske og kanskje ulike øvelser? Har forstått at den ikke bare trenger å brukes til "rocking"!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 Har ikke kjøpt synnøves rockering, men kjøpte acu hoop fra www.sports-hoop.com, vet ikke om det er den samme? Rakk ikke å få effekt av den før jeg ble gravid, men tror du skal ha sunt kosthold i tillegg hvis du virkelig skal stramme inn magen. Den jeg kjøpte fulgte det med instruksjoner. Tror du finner instruksjoner på nettet også, på www.sports-hoop.com (hvis det er den samme ringen, med vekter i). Skal ikke brukes for lenge i strekk de første dagene hvertfall, da kan du skade indre organer.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 ok, flott. takk for svar! Ja det er nok samme konseptet! Etter som jeg har forstått har synnøves rockering vekter i.... Har den ikke?? (noen som vet helt sikkert?) Måtte bestille der jeg var, så får den i morgen. Gleder meg... ) Andre med erfaringer? Hvor lenge etter kunne dere se noe resultat? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå