❤Silly Dilly ❤ Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Sånn kort fortalt er dette betegnelsen på falske rier/sterke kynnere. Rier som ikke er effektive, og som ikke fører til noe, men som likevel er ubehagelige.. Veldig vanlig å få mot slutten av svangerskapet.. =)
Moster1 Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2009 Men de er ikke direkte vonde, bare ubehagelige og kommer med jevne mellomrom? Jeg har hatt ubehag nederst i magen, med jevne mellomrom, uten at det virker som det noe.... Kynnere får jeg lenger opp på magen, som går nedover...Da er det sikkert det jeg har.... Er så utålmodig for tiden, så jeg kjenner på alt hva kroppen gjør som den ikke har gjort før... Er i uke 38 idag, da er det ikke lenge igjen. Takk for svar!
Johan Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 De kan føles akkurat som tidlige rier, og er gjerne mye sterkere enn kynnere. En "regel" er vel at du kan sove med kynnere, ikke med rier, eller maserier. Jeg hadde maserier konstant i nesten 3 døgn sist, og de kom med 7-8 min mellomrom spesielt på natta - men hadde så godt som ingen effekt. Men når riene blir regelmessige kan det være greit å ringe på føden uansett. Som jeg har forstått blir kynnere mye mer hyppig på slutten, men maserier er det bare noen få som får
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå