Gå til innhold

Ønsker alle seg egentlig en Mercedes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror Mercedeseiere det? Jeg ville ikke hatt, men jeg må jo være rar, jeg da? Selv om jeg (faktisk) kunne kjøpt en i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har en mercedes men ønsker meg en vw passat.

Skrevet

Ikke jeg!!!

Ønsker meg en sånn liten Beatle jeg.En knall lilla mettalic sådan;-)

Skrevet

Ikke i det hele tatt. Har en Honda cr-v, og er strålende fornøyd med den:)

Skrevet

Jo. De er fine, men originalboblecab er enda finere:)

Skrevet

hvorfor har du inntrykk av det?? jeg tror at alle som har "finne sin biltype" ikke synes noe om andre merker,og ikke kan skjønne hvor de ikke liker sitt bilmerke.

så tror ikke det er bare mercedes eiere.

Skrevet

Hehe. Det var ett innlegg her i går hvor det blir fortalt at hvis alle prioriterer, kan alle kjøpe seg Mercedes. Det kom fram av innlegget at Mercedes stasjonsvogn var den eneste bilen med stor nok plass.

Skrevet

Nei, absolutt ikke.

Syns nesten de er litt harry (hysj)

Skrevet

På langt nær! Liker ikke mercedes i det hele tatt jeg i grunn.

Som samboeren min sier (jobber med bil): verdens største og dyreste akebrett! :D

Skrevet

Det er ikke til å legge under en stol at Mercedes er et kvalitetsmerke, og du skal lete lenge etter en bil som kan gå like langt. Veldig gode å kjøre er de også. Svigerforeldrene mine har en, den er vel 5 år gammel nå. Men herregud for en comfort, sier jeg bare.

Mannen min kjørte taxi en periode, og den ene bilen der var en M. som hadde gått nesten 800 000. Det skulle man ikke tro hverken på utseende inne eller utvendig. Og den hadde fremdeles nybilfølelsen.

Jeg har en Opel Omega, og den har gått snart 300 000. Den har langt i fra noen nybilfølelse. Jeg har kostet på den masse, men det er stadig noe som ryker.

ALLE ønsker seg nok ikke en Mercedes, men INGEN kan komme å si at en forholdsvis ny en ikke er meget behagelig å kjøre. Og når det gjelder bagasjeplassen, synes jeg slettes ikke det er rart at HI i det andre innlegget var imponert!

Men det er masse andre bra biler også, som er mer en gode nok.

Skrevet

Det er et av de bilmerkene som aldri har fristet :-)

Har wv passat og er veldig fornøyd

Skrevet

De mener vel at de har et godt produkt. Har ikke M blitt en gubbebil? De gamle gubbene på jobb kjører det, og sverger til merket. Jeg vil ha en toyota:)

Skrevet

Litt gubbepreg over noen av de bilene, hadde ikke sagt nei takk- men hadde definitivt ønsket meg noen andre biler i første omgang!

;-) Audi, Ford, Toyota. Jepp, flere andre typer å velge mellom først..

Skrevet

NEI, overhodet ikke. Ble provosert av utsagnet i andre tråden om at alle EGENTLIG gjør det. Hva vet hun om hva jeg vil kjøre for en bil? Hilsen lykkelig eier av Skoda fabia stasjonsvogn...

Skrevet

Nå trives jeg med Nissan X-Trail'n min og det er vel en grunn til at jeg har hatt slike biler siden jeg fikk lappen. Likevel så hadde jeg ikke sagt nei til en Mercedes Benz GL 420 CDI, men all min fornuft sier at jeg aldri kommer til å betale halvannen million for en bil.

Skrevet

Jeg har ikke for liten plass i A6`en min. Vi er på vår 3. Audi nå, og har alltid vært meget fornøyde. En eks av meg hadde en bakhjulsdrevet Mercedes, og som en annen her opp i tråden sa; snakk om akebrett! Duger ikke på glatt føre i det hele tatt, føler jeg.

Nei, vær glad i den bilen du har! :-)

Skrevet

Jeg drømmer mer om en

Nissan X-Trail

Og så ville jeg meget godt likt å ha Nissan Note som konebil, for den er så gooooood å kjøre.

Skrevet

Nei, jeg vil aldri i verden ha en Mercedes. De har god comfort, men det er ganske mye rart med de motormessig sett. Finner flere andre merker som kan rulle like langt med det samme vedlikeholdet.

Skrevet

det er godt vi har forskjellig smak....men jeg synes ikke det er rett å "rakke" ned på hverke det ene eller andre bilmerke.

eller å påstå at noen er bedre enn andre.også er det jo forskjell på biler av samme merke også, hele "klua" tror jeg hva eieren legger i av vedlikehold.

Skrevet

Hadde jeg fått en hadde jeg solgt den ganske fort.

Finnes ikke mange fine Mercedeser, og de som er fine er ikke spesielt barnevennlige.

Maaaaange biler jeg heller vil ha.

Skrevet

hadde jeg fått en hadde jeg solgt den...synes rett og slett ikke de er fine noen av de...kjedelige biler..vil heller ha en volvo xc60 ;O)

Skrevet

Kunne aldri falt meg inn å kjøpe en mercedes! Ønsker ikke å bruke bil som statussymbol, og det føler jeg man gjør dersom man skaffer seg en mercedes. Bilen har sikkert mange kvaliteter, men synes personlig mercedes er "harry-snobberi". Men det er nå min mening!

Skrevet

Jeg er glad i Audi og VW, er ikke spesielt fan av hverken Mercedes eller BMW.

Alle har sin smak når det gjelder biler. :o)

Skrevet

Nei takk. Kommer aldri til å ønske meg Mercedes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...