AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Har kjøpt sea bands og brukt de i to dager nå.. Kan ikke si jeg merker noe forskjell på kvalmen.. Er det noen som dette hjelper for? Kan det hende det virker etterhvert eller er det litt sånn enten eller? Fikk råd av jordmor på jobbe om å prøve det. Er så kvalm at jeg skal høre med legen i dag om noen prosent sykemelding. Er så nervøs for det også at det gjør meg enda mer kvalm.. Tenk om jeg ikke får sykemelding..?? Orker ikke dette her jeg.. Jordmor på jobben anbefalte meg å få det av legen min, så jeg står kanskje litt sterkere med hennes anbefaling i ryggen, eller? Noen som har opplevd det som vanskelig å få 30-40% sykemelding..??
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 4. juni 2009 Jeg kan jo oppdatere selv om ingen har lest her.. Jeg fikk 40% sykemelding uten problem og henvisning til tidlig ul. pga SA forrige gang.. Veldig lettet og glad nå, ja.
b77h Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 kjenner du på kroppen din at du trenger sykemelding, skal du ta hensyn til det - og kreve sykemelding. Vi har faktisk "rett" til det, så lenge man har en reell grunn. nå er det viktigst at du tenker på deg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå