Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 skal kjøpe test i byen etterpå.. kan være gravid.. har hatt festesmerter i over ei uke.. men ingen mens.. er 6 mnd siden jeg fødte sist.. jeg sa at jeg kom til å ta abort om jeg ble gravid kort tid etter førstemann, men vi har brukt null prevansjon. så vi har jo bare lekt med ilden. hvor dumme går det ann og bli.. da blir det jo bare 15mnd mellom de ca.. må legge til at jeg har hatt noen vannvittige hormonutbrudd, kvalme og hodepine.. jeg ammer ikke..
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Ønsker du flere barn etterhvert, da? Er forholdet stabilt? Da er jo aldersforskjellen perfekt, tenk så mye glede de får av hverandre med åra! Har selv 16 mnd mellom, og ja, slitsomt, men nå når minste er 17 mnd(og tida går fort....etter graviditeten... Og de leker masse sammen.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 om to unger går bra så skal vi ha tre. så vi har jo tenkt oss flere ja..forholdet er så bra som et småbarnskjærestepar kan være hehe.. litt gnisninger, men ellers rom for opp og ned dager.. begynner nesten og grine her.. samboeren er vekke på jobb.. kommer ikke hjem før om to uker til.. jeg vil jo ikke si det over tlf heller.. han har ingen mulighet til og komme seg hjem. tusen takk for betryggende ord det eneste er jo at jeg føler tiden med barnet mitt nå er så utrolig enkelt. det kan liksom ikke være noe tid som er lettere enn nå. så jeg kan ikke tenke at det blir null problem med 2 stk.. andremann kan jo bli et salig helvete hehe.. pluss at den jeg har fra før blir jo også garantert vanskeligere..
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 + at jeg har nesten svimt av opp til flere ganger. akkurat som med nr 1. HI
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 Ja jeg skal innrømme at graviditeten er mye tøffere andre gang, så misunner deg ikke akkurat det, men du kommer til å være sååå glad om et års tid. Kanskje en mager trøst akkurat nå, men.... Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 var mannen din hjelpsom da? hadde du mange plager? med nr 1 så merka jeg ikke at jeg var gravid.. fortsatte liksom bare som vanlig. alt var så ordinært. men høres ikke dette veldig ut som en graviditet da? hodepine, kvalm, svimmel, veldig vondt i livmora og nedi der, ingen mens, griner av alt.. får klump i halsen hele tiden.. vet ikke helt jeg altså.. jeg tør jo ikke si det til noen jeg kjenner før jeg har tatt testen.. er redd for å virke hysterisk.. men føler meg utrolig hysterisk innvendig nå.. skal jeg liksom komme med ei barnevogn inn på apoteket for å kjøpe test.. folk må jo tro litt av vært da..
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #7 Skrevet 4. juni 2009 til pass for deg når du ikke gidder åamme.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #8 Skrevet 4. juni 2009 hehe visste den kom jeg ammet jeg jo.. ammet til ungen var 5,5 mnd. men da ville h*n ikke ha mer. h*n bare så på meg og smilte lurt hver gang... tok puppen i munnen og bare begynte å lage lyder.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #9 Skrevet 4. juni 2009 om jeg ikke er gravid så skal jeg løpe rett til legen å få satt inn spiral..
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #10 Skrevet 4. juni 2009 velkommen i klubben:) Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid, er nesten 2 mnd på vei, og har tvillinger på litt over 4 mnd..Blir 12 mnd i mellom mine..Vi lekte også med ilden, og kan jo takke oss selv..Hadde problemer med å hele tatt bli gravid med ''førstemann'' så blir jeg jaggu gravid når de er 3 mnd. Jeg velger å beholde, men mannen egentlig ikke ønsker flere, men han forandrer nok innstilling etterhvert.. Barna får jo veldig stor glede av hverandre når de er så nærme i alder da, har jo alltid noen å leke med:)
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #11 Skrevet 4. juni 2009 oi hehe gratulerer så masse da hvordan har folk rundt reagert på det?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #12 Skrevet 4. juni 2009 Jeg ville bare si at for 4 år siden så satt jeg i akkurat samme situasjon....bare at min baby var litt yngre:) jeg valgte å beholde så det er akkurat 1 år mellom de, har ALDRI angret på det valget:) Men det jeg skulle si, du sier babyen din ikke ville ha mere pupp, å det opplevde jeg også...ingen skjønnte hvorfor, men nå i ettertid, så kan det se ut som at det var pga at jeg ble gravid! helsesøster mente at melken kanskje fikk en rar smak pga grviditeten:) men lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #13 Skrevet 4. juni 2009 WÆÆÆ :S heheheh.. oi oi oi.. tør jeg teste meg nå da? er veldig godt å høre at så mange syns det er positivt med så nærme alder på barna. kjipt å ikke ha noen å fortelle dette til da.. typen er ikke hjemme før om noen uker. å jeg vil jo si det til han først. men face to face
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #14 Skrevet 4. juni 2009 Har bare fortalt det til en venninne, og hun synes det er flott. Vil ikke si det til familien før jeg er 12 uker, for er litt redd for reaksjonen deres. Tror ikke alle besteforeldrene syns det er så populært så fort, men for all del, håper jeg tar feil:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå