Gjest nancy-drew Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Jeg føler liksom ikke at det er greia... Babyen vil kanskje forstyrre de som sitter rundt og babyen selv kan kanskje bli skremt av høy/voldsom lyd. (Går jo ikke helt fredsommelig for seg, husker jeg handlingen rett og forrige oppsetning jeg så). Betyr det at jeg må la baby være hjemme? Har aldri vært borte i fra babyen (nå 4 mndr) og har ikke lyst til å reise uten babyen.
TøffiTrynet☠ Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Men da blir du hjemme... Jeg hadde ikke tatt med babyen på noe sånt, hverken av hensyn til den selv, eller resten av publikum... Men sånn bortsett fra det, så har du kanskje godt av å komme deg ut litt? Og en noen timer en kveld, gjør vel ingen stor skade for noen av dere. Uansett er sånt værst for mor!
Gjest nancy-drew Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Nei, jeg føler liksom heller ikke for å ta med babyen på noe sånt. Folk betaler jo i dyre dommer, og vil neppe ha en baby ved siden av seg som kan forstyrre litt. (Kan jo fort komme litt gråt - nytter jo ikke det - kan jo sikkert høres opp på scenen også). Hmm, tja, hva gjør jeg... Vi tar vel neppe skade av å være borte i fra hverandre litt, men hva gjør jeg med ammingen? Jeg kommer neppe til å rekke / få til å pumpe før jeg drar. (Da tømmer jeg jo bare puppene før babyen skal ha mat, det nytter jo ikke). Holder det at jeg pumper når jeg kommer hjem og tar vare på det? Det gjør vel ikke noe om babyen drikker erstatning et par rmåltider? Ellers kan jeg jo bli hjemme - så slipper jeg ihvertfall dårlig samvittighet...
Gjest Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Jeg hadde blitt kjempeirritert hvis en baby forstyrret under en forestilling! Hva har babyen der å gjøre? Man går ut for å ha babyfri! Er du ikke klar for det, får du holde deg hjemme!
Gjest nancy-drew Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Ikke vær så sint da :-) Jeg er jo ikke uenig med deg :-)
ipeggy Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 Babyen har ikke vondt av å få erstatning et måltid eller to, så du kan gå ut med god samvittighet. Dersom du er redd for spreng kan du jo ta med pumpen og evt. pumpe i pausen. Snakk med de ansatte på teateret, kanskje de har et stille sted du kan sette deg så du slipper å okkupere toalettet. For all del, ikke ta babyen med deg. Les Miserables har flere "geværskudd", smell og mye høy musikk - ikke noe for en baby!
Sivalur Skrevet 4. juni 2009 #7 Skrevet 4. juni 2009 Nei. Var på Les Miserables selv forrige uke (FANTASTISK btw, nesten like bra som London oppsetningen) - og en baby har ingenting der å gjøre. Å, må bare legge til, Jacobsen som spiller Valjean var bare helt konge... for en stemme!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå