Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 i dag ble jeg og min samboer gjennom to år enige om at vi skal gå hver til vårt da vi føler forholdet ikke fungerer lenger. jeg er klar for å slå meg til ro og stifte familie, mens han skal flytte utenbys for å studere.. vi følte vi gikk i hver vår retning.. vi har hatt to flotte år sammen, men det har vært preget av forskjellige interesser og et amputert sexliv det meste av tiden. er så glad i han, og sitter og tenker på om vi har valgt det rette..eller om vi burde prøve til tross for forskjellige ønsker på dette tidspunktet.. ! hele kvelden har jeg felt tårer og jeg lurer på hva jeg skal gjøre nå.. hvordan går man videre med livet når alt blir snudd på hodet på bare noen timer?!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Jeg lever i ett forhold med amputert sexliv og hvor vi har veldig forskjellige interesser. Det fungerer for oss (meg iallefall), men jeg vil ikke anbefale det til noen. Alt man gjør blir jo kompromisser og på en måte mister man en del av seg selv. Så jeg tipper dere har gjort rett valg. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 Enig, jeg har også prøvd å leve i flere forhold hvor interesser, prioriteringer og framtidsplaner var veldig ulike, man er jo glad i kjæresten/samboeren sin og det er alltid vondt å bryte, men i ettertid ser jeg at det var riktig. Det er fælt i starten, men det går over (Ja, jeg vet det høres teit ut akkurat nå, men det er faktisk sant :-) Og om litt, når du minste venter det, vil møte noen igjen, og da er du litt klokere og har mer erfaring slik at du velger en kjæreste som er rett for deg. Lykke til, ta vare på deg selv i den tunge perioden som kommer nå, sørg for å være aktiv, vær sosial sammen med venner og familie, ikke sitt inne å sture.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå