Gå til innhold

Dette blir en laaaaang natt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei tuppe på 4 år som skal fjerne mandler,sette inn dren og fjerne polypper i mrg tidlig.Kjemperedd for henne jeg :(

Må jo bare være sterk og ganske utrykksløs ovenfor henne,men mamma hjertet er urolig nå:( Full narkose og smertene etterpå..

Ikke minst det at man ikke får gi barnet mat og drikke om morgenen.

Hormonell kjenner jeg :P Hehehe.. Griner en skvett for meg selv :/

Noen med erfaringer rundt dette, eller bare har noen trøstende ord !?

Hva har man ikke bim til .. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner den frykten din aaaaalt for godt! Guttungen fjernet mandlene og polyppene i september i fjor... Da var han litt over 3... Jeg holdt det inne til han sovnet i armene mine og DA kom tårene! Det føltes så fælt å gå fra ham når jeg visste hva som skulle skje... Desverre fikk han en blødning 4 dager etter pga hoste og måtte inn i narkose igjen... Det var ikke lett... MEn det har vært såååååå verdt det! :-D Har en helt annen unge nå hvor språket har virkelig eksplodert, han spiser bedre og går mer opp i vekt og hører mer! hehe MEn uka etter er ikke gøy... Sørg for å ha masse filmer og ting tutta kan pusle med, masse saftis i fryseren og loff du kan skjære av skorpa... Masse lykke til og god bedring! Det kommer til å gå så bra så! ;-)

Skrevet

Kjenner til dette.. Datteren min har vært i narkose flere ganger, å det er like ille hver gang :( satt inn dren nå 3 ganger. Å operert andre ting flere ganger.. Ikke noe særlig når barn skal i narkose :/ Men det går nok veldig bra skal du se!! Masse lykke til ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...