Axelia Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Har ei tuppe på 4 år som skal fjerne mandler,sette inn dren og fjerne polypper i mrg tidlig.Kjemperedd for henne jeg Må jo bare være sterk og ganske utrykksløs ovenfor henne,men mamma hjertet er urolig nå Full narkose og smertene etterpå.. Ikke minst det at man ikke får gi barnet mat og drikke om morgenen. Hormonell kjenner jeg Hehehe.. Griner en skvett for meg selv :/ Noen med erfaringer rundt dette, eller bare har noen trøstende ord !? Hva har man ikke bim til ..
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Kjenner den frykten din aaaaalt for godt! Guttungen fjernet mandlene og polyppene i september i fjor... Da var han litt over 3... Jeg holdt det inne til han sovnet i armene mine og DA kom tårene! Det føltes så fælt å gå fra ham når jeg visste hva som skulle skje... Desverre fikk han en blødning 4 dager etter pga hoste og måtte inn i narkose igjen... Det var ikke lett... MEn det har vært såååååå verdt det! :-D Har en helt annen unge nå hvor språket har virkelig eksplodert, han spiser bedre og går mer opp i vekt og hører mer! hehe MEn uka etter er ikke gøy... Sørg for å ha masse filmer og ting tutta kan pusle med, masse saftis i fryseren og loff du kan skjære av skorpa... Masse lykke til og god bedring! Det kommer til å gå så bra så! ;-)
Maya&Leah*har født* Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 Kjenner til dette.. Datteren min har vært i narkose flere ganger, å det er like ille hver gang satt inn dren nå 3 ganger. Å operert andre ting flere ganger.. Ikke noe særlig når barn skal i narkose :/ Men det går nok veldig bra skal du se!! Masse lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå