Gå til innhold

Jeg kan bare ik fatte å begripe mødre som

Anbefalte innlegg

Skrevet

Smører in unga me 50graders solkrem eller verre tar beibiene ut av solen å har di i sjyggen!

For de første: Sol er BRAAAA, dere gir vel unga tran ikke sant? Ja, den driten hadde du sluppi om du lot ungen være i sola. Da kan den få vitaminer fra solen.

For det andre: Sola er deili, de mener både du og jeg. Det mener sikkert unga også.

For det tredje: Det er varmt i sjyggen og. Like ekkelt for unga å være der som i sola, så da kan di like fint være i sola.

For det fjere: Solkrem er ik bra for unga. masse parfyme å anet drit jeg har hørt om

For det femte: Brune unger:fint Bleike unger: NOT SO MUCHJ!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enda et tulle innlegg.

Skrevet

hahaha.. 50 graders solkrem;) hihihi

Skrevet

hahahaha, 50graders solkrem :D nå har jeg hørt det også!!!

Skrevet

Enig.. hvis det ikke er det så er det nok mye HI ikke fatter..

Skrevet

Sola er god! Sola er toppen!

Sola er varm og den bruner paa kroppen. Sola som skinner hver morgen for meg. Sola i hjertet er best synes jeg.

Skrevet

Vet d d er ganske sykt egentlig men 50graders er faktisk ganske vanli, men helt sykt ja

HI

Skrevet

BRA!

Da er d ik bare jeg som er fornufti her inne hehe

HI

Skrevet

ingenting som heter 50graders solkrem HI siden du ikke tok hintet......

Skrevet

hehe.. Hva ER 50graders solkrem?

Skrevet

HI!!!

Kansje du tror folk mener det er helt sykt med 50 GRADERS solkrem..men jeg tror nok heller det er deg de ler av.. Grader er vell en temperatur beregming er det ikkje.. Du smører vell ikke inn ungen i noe med 50 grader uansett...

Skrevet

vel vel.... har ikke hørt om 50 graders solkrem, men har hørt om solkrem med faktor 50... så det igrunn selv på sparkjøp.... Det er helt sykt ja

Skrevet

JOOOO, det selges faktisk på apoteke

HI

Skrevet

FAKTOR50 ikke 50GRADERS

Skrevet

De skal brukes når d er 50grader da vet du. å d er d aldri så kjempeteit å bruke d

Skrevet

og hvorfor skal jeg ikke kunne bruke samme solkremen til ungene som jeg bruker selv?

Skrevet

Hvorfor bruker du d selv da? de er jo vannvitti rart

Skrevet

det er solkrem med solfaktor 50 og har ikke noe med 50 grader å gjøre....... det er vel egentlig kun beregnet for de som har ekstra sart hud, soleksem, evt mangler pigmenter

kjenner ingen som bruker det på barna sine. men 30 ja.

Skrevet

ja d er faktisk bare 25grader så teit å bruke 30 også

Skrevet

50 graders (faktor) solkrem i 50 grader, og 5 graders (faktor) i 5 grader, da eller? Hehe, godt forsøk KnakkSeg.

Skrevet

huhu.

Jeg bruker faktor femti på meg selv i sterk sol, jeg. Og da bruker jeg det jaggu på jentungen og, for jeg vil da pokker ikke solbrenne henne mens jeg beskytter meg selv!?

...og jeg har greid å få 2-3grads forbrenning i ansiktet på en skikkelig trøndersommerdag og MED solfaktor (men for lav faktor), så kom ikke her og si at jeg ikke trenger høy faktor. Noen har mindre pigment enn andre :) Og hun har tilsynelatende ikke et hår bedre pigment enn sin mor, så da blir det høy faktor her også. Sånn at hun slipper å sitte i skyggen hele dagen når det er fint vær :)

...ordbok er forresten en fin ting.

Skrevet

Jeg vet at dette ikke er et seriøst innlegg, men hvis noen er så naiv at de tror på deg, Knakkpølse, så må jeg bare si at sol er årsaken til hudkreft i over 90% av tilfellene og man har større sjanse til å få det hvis man er blitt mye solbrent som barn.

Skrevet

Vil bare si det for å si det, men det er faktisk ikke noe som er bevist eller som tyder på at solbeskyttelse med faktor høyere enn 25 gir noe bedre beskyttelse enn faktor 25 (var det litt rart skrevet kanskje). Virkningen stopper liksom på faktor 25 og beskyttelsen blir ikke bedre om faktoren er høyere. Derimot er det mengden solkrem man skal øke på. Folk flest bruker alt for lite solkrem. Ca, en håndfull skal en voksen person bruke for å smøre seg en gang.

Mange som lurer på om de kan bruke solkremen fra ifjord eller om den er utgått etter ett år. Bruker man så mye solkrem som man skal så er det vel ikke noe igjen å spare på så da er jo den saken grei =)

Og jo det er VIKTIG å smøre seg!! Spesielt barn! De som blir solbrent når de er små har mye større rissiko for å utvikle hud- og føflekkreft senere. DET er fakta! Her har foreldre et ansvar!

Ungene driter vel i om de er brune! er de voksne som synes det er fint.

Mange barn har en tendens til å bli blå om sommeren og ikke så brun =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...