Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 fordi jeg er gift med annen. følelser skulle mann hatt rett på å styre selv.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Nope! Så enkelt er det ikke.Jeg kommer aldri til å ødelegge en hel familie pga mine følelser.Ikke så lenge det skal være grunnen. Men æsj det er ganske vanskelig.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Hva med deg selv? Er det bedre å ødelegge deg selv da? Vil ikke tro familien tjener på en ulykkelig mor kone som dagdrømmer om en annen mann
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Den dagen det går utover ungene og mannen at jeg dagdrømmer eller er ulykkelig må jeg handle.Sånn det er nå vet ingen om mine forbudte følelser bortsett fra den andre mannen.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 Hvis det ikke bare er spenningen for den andre mannen du føler, vil nok den dagen komme........
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #8 Skrevet 3. juni 2009 det er helt normalt å bli forelsket i andre når du er gift eller i forhold. skjer de fleste etter hvert. jeg var dum nok til å gjøre noe med det. og når forelskelsen var over, fikk jeg aldri mannen i mitt liv tilbake... det er lov å være forelsket
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #9 Skrevet 4. juni 2009 Jeg er ikke forelsket, men betatt i andre menn hele tiden. Superdeilige mannfolk jeg godt kunne hatt en one night stand hos! MEN... De rekker ikke sambo opp til knærne en gang! Etter 4 år er vi ikke lenger nyforelsket, det er kjærlighet. Uansett hvor lei jeg kan være av han i perioder, så er ingen godere og bedre enn han! ELSKER HAN OVER ALT! Man må veie det negative opp med det positive. Forelskelser går over, så leeeeeeeeeenge man ikke setter det ut i virkelighet! Til HI: Finn på noe sammen med mannen din. Reis bort i sommer! Sydentur med familien. Eller få barnevakt og reis på weekendtur. Man har selv ansvar for å holde forholdet rykende:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå