Gå til innhold

Noen andre som ikke føler NOEN ting?


trudiz

Anbefalte innlegg

Er 12uker på vei. Var på ultralyd i uke ti å fikk se babyen å hjerte slå:)

men eg kjenner ingen glede av å være gravdi:( å lurer på om det kommer til å komme noen gode følelser i det hele tatt:S

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, det er sikkert en merkelig følelse å ikke føle glede.. Kan ikke si jeg har hatt det sånn, men alle reaksjoner er vel normale! Jeg tror du kommer til å kjenne en helt annen tilhørighet og glede når du begynner å kjenne bevegelsene :) da blir alt på en måte så mye mer spennende og ekte, samtidig som det er litt ufattelig dette livets under..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt det akkurat likt og er akkurat likt kommet. La til og med ned forbud for de som visste om graviditeten om å fortelle det videre. Alle blir SÅ glade når de for høre det, og så klarer jeg ikke følge opp selv. Jeg som alltid har syns at det å være gravid skulle bli DEN gleden osv. Jeg fikk en liten overgang, og det kom litt overraskende på meg, når jeg var på ultralyd alene, han kunne ikke være med. Fikk se fint og klart bilde, og så spør jeg legen om det var navlestrengen som vistes ca midt på, men neida, det var en hånd. Og akkurat i det han sier det så vifter babyen med hånden akkurat som han hilser! Spreller skikkelig akkurat som spedbarn gjør når de er glade. DA smeltet jeg. Og jeg gikk smilende ut. Glad for denne morsomme hendelsen og glad for at jeg følte litt mer. Så jeg prøver hele tiden å glede meg over de små tingene. Men - jeg tror at gleden er litt innestengt før vi er over på den sikre siden. Det er alltid så mye om og men, går det bra eller ikke osv. Tror det er fordi at vi safer oss selv, slik at vi ikke skal møte det store sammenbruddet den dagen det kan gå galt. Kan ikke gi noen gode råd her, hver og en må finne ut av dette selv. Jeg sleit skikkelig med denne gledes saken før det begynte å gi slipp. Kanskje det har litt med hormoner å gjøre også:) Lykke til, jeg vet hvordan du har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar anonym!

Er godt å vite at eg ikke er helt alene...(ikke det at eg synst det er bra at du og har opplevd dette)

Bare håper det kommer seg snart. For det er helt forferdeli å ikke ha noen følelser for det lille live som blir skapt inni her.

Har en gut fra før, og da koste eg meg så....og va kjempe glad fra første dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...