Lilletrollogmamma Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Skal sy en strandveske i plast, men nåla knakker bare...skal jeg velge en spesiell nål kanskje???
UnePune äntligen hemma! Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Må nok kanskje ha en tjukkere nål?!
http://sylysten.blogspot.com/ Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 Du må gå på sybutikken og kjøpe en nål som er til skinn. Da vil du få en nål som er litt tykkere og som er mer som en kniv i tuppen, den vil forhåpentligvis skjære gjennom plasten. Lykke til;o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå