Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 er det vanlig at en kastrert hankatt elsker å ligge rundt halsen i timesvis?? Jeg klarer nesten ikke å skrive innlegget fordi han ligger i armkroken min å sover så søtt :-)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Ja dem kan bli kjempekosete De er søte men kan bli litt plagsomme i lengden hvis man f eks prøver å lese en bok ellerno
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Ja, det er ikke uvanlig, hvertfall:-) Puser flest elsker å ligge inntil varm hud og sove. Slik er hvertfall min, hun foretrekker å ligge på halsen min og der sover hun godt!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 hihi Til tider er det ganske plagsomt ja hehe HI
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Ikke uvanlig det nei. Vi har en katt hjemme som er så kosete at man trodde ikke det skulle være mulig. Oppfører seg om et lite barn og den er 7 år gammel. Legger seg på ansiktet og legger seg på tastaturet hvis jeg sitter ved pc'n. Den elsker mennesklig kontakt. Og det er en kastrert hankatt.
Kleint Skrevet 3. juni 2009 #7 Skrevet 3. juni 2009 Sånn er min også :-) Vanvittig intens til tider. Det holder ikke med å ligge inntil - han skal ligge oppå :-)
winneboo Skrevet 3. juni 2009 #8 Skrevet 3. juni 2009 Katten min pleide å legge seg over tastaturet og skjermen Kun for å få oppmerksomhet..hehe.. det er jo søtt da, men kan jo være litt irriterenes innimellom. Men de er jo søte da
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #9 Skrevet 3. juni 2009 Herlig. Ja, han min er også sånn. Og han skal alltid være der som jeg er. Han blir med for å hente posten også :-) HI
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #11 Skrevet 3. juni 2009 akkurat nå ligger han å sover tungt på armen min. klarer ikke å skrive nesten hihi HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå