☆H E L ønskersåveldig☆ Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 no har jeg vært på min andre ul og fosteret vokser ikke. det sluttet og vokse i uke 5 +5 og nå er jeg i uke 8 og skal på sykehuset om en uke og fjerne det jeg mistet 9 april og var da også 5 + 5 men da en sa. denne gangen e det en ma no melder eg meg ut herfra så får vi bare ta d som det som det kommer. men neste svangerskap skal jeg få skikkelig oppfølging me masse ul i hele 1 tri. så jeg skal slippe og evt måtte gå så lenge igjenn.. masse lykke til damer.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Uff. Det var trist å høre. Vet veldig godt hvordan du har det. Vært igjennom det mange gange selv. Plutselig en dag er alt som det skal og ting går kjempebra. Får håpe at det blir neste gang for dere. lykke til videre. klem
☆H E L ønskersåveldig☆ Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2009 huff. men forstår ikke hvorfor jeg skal miste nå. jeg har jo født 2 nydelige gutter. de satt med en gang. har aldri mistet før nå. sjønner ikke hvorfor. det må gå neste gang ellers gir eg opp. kan ikke drive og tære på psyken min. huff noen tips om hvordan jeg skal klare og ikke bekymre meg for og miste? det rare e jo at eg har vært 5 +5 begge gangene :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå