Mammsn er klar<3 Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Har kjent smerte i høyre del av korsryggen i litt over en måned nå, noen dager er det vannvittig vondt! Mens andre dager trenger jeg ikke kjenne noe til d, nesten. Men den siste uka har jeg begynt å få likedanne smerter i venstre del av korsryggen også. :/ Får ikke til å sitte behagelig på hverken stol eller i sofa. Ligge på ryggen er jævlig.. Blir litt bedre hvis jeg har en støttepute bak korsryggen når jeg sitter.. Da lurer jeg..Er dette vanlige "smerter" under alle svangerskap? Kan det være betennelse? Har egentlig ikke legetime før om 3 uker.. Men er kanskje ikke noe vits i å bestille en ny time før hvis ikke dette er noe å gjøre med alikevel?
Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Hei. Når jeg leste først kunne det høres ut sdom noe jeg hadde for ca 2 uker siden. Lumbago het visst det. Det er smerter i korsryggen. Men når du kjenner det når du ligger og har hatt det så lenge ville jeg ha bestiltt en time hos legen. Kan være bekkenløsning for alt jeg vet. Har hørt at man ikke nødvendigvis må kjenne smerter i bekkenet for å ha bekkenløsning. Jeg anbefaler deg å gå til legen i hvertfall. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå