*Bambi + spire* Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Hei! Jeg mistet i ma i juni ifjor.. idag er det akkurat 1 år siden jeg sto med positiv test i hånda og var gravid! Tårene trillet og jeg var livredd, dette var jo ikke planlagt.. Det tok ikke lang tid før lykken slo inn, dessverre skulle lykken bli kortvarig og vi mistet vår lille spire i uke 9 i ma:( 6 uker etter utskrapningen kom Tr tilbake, men syklusene har ikke stablisert seg, syklusene varierer fra 30-36 dager..og ingen ny spire har kommet vår vei. Etter vi mistet hadde vi 3 mnd der vi jobbet med å "komme over" det, så begynnte prøvingen aktivt. Nå har det gått så langt at jeg er skikkelig deppa hver gang TR dukker opp, og mister mer og mer troen, derfor har vi prøvefri mnd nå, og det skal vi ha til i august. Alikevell måtte jeg innom her idag å lufte tankene.. Det virker så fjernt og lenge siden vi mistet, men samtidig så nært idag. 13 juni skal jeg til gyn. for å sjekke at det ikke har skjedd noen komplikasjoner under utskrapningen, legen min ville bare ha det avkreftet. Håper på godt nytt! Lurer på om det er flere i min situasjon? selv om vi ikke har prøvd aktivt i 1 helt år, så har vi trossalt "hoppet i køya" 1 år uten prevensjon... Sorry syteinnlegget!
Mathilde75 Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 HEI. Har selv mistet to ganger etter hverandre og vi har slitt litt med å bli gravide igjen. Første gang tok det 7 mnd, andre gang 9 mnd. Har fått positiv test i dag. Så det er håp. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå