Sannali Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 hvordan trives dere og hvordan ligger dere lønnsmessig?
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Jeg er ikke sykepleier, bare helsesekretær. Tror ikke jeg ville droppa den "gode" lønna til en sykepleier for å jobbe som helsesekretær. Ikke spes godt betalt. De hos oss med full ansinitet tjener 300 i året..
Sannali Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2009 I see... vil bare bort fra turnus og helg og helligdager:) Ta bort den ubekvemme arbeidstiden og vips er det ikke mye penger igjen for oss sykepleiere heller:/
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Nei, det er sant.... ) Jeg har jobba mye turnus før, og jeg må si det var en stoooor glede å kunne slippe det nå! Pinsa f.eks, jeg har jobba pinse siden jeg var 16 (med unntak av permisjonstiden) og vips hadde jeg den langhelgen )
Piken på landet Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 Kjempebra. Grunnlønna er den samme. Har jo ikke tilleggene, men de tilleggene er jo ikke all verden å skryte av heller da. Utgjør kanskje 30-40 000 i året i full stilling, og det er en pris jeg villig betaler for å slippe turnus og helligdag jobbing. Nå vet jeg ikke hvor du jobber, men for meg som har jobbet lenge i eldreomsorgen så er jo dette en mye kjekkere jobb. Ikke tunge stell, respons fra de fleste pasienter, mye faglige utfordringer og tverrfaglig samarbeid. En får veldig mye kunnskaper i en slik jobb. Jeg er ganske ny, og syns fortsatt at jobben er ganske skummel. Det er vanvittig mye en skal sette seg inn i, jeg er helt overveldet, men regner med det går seg til etterhvert. Syns også at den telefonrådgivningen er noe herk (hehe), men det går seg nok også til etterhvert som jeg blir tryggere og mer dreven i å stille de rette spørsmålene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå