Vitamin Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 ??? Kan gravid spise smelteost fra tube fra kavli?
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Vet ikke helt hvilken ost det er jeg, men ja det vil jeg tro. Det er bare mykost, som camembert og brie man skal være forsiktig med. Vil du ha tips til annet pålegg, kan jeg alltids gi deg det.. Leverpostei, skinke eller hvitost som du kan ha agurk eller cherrytomater oppå. Bruker også majones jeg da, untatt den med hvitost. Italiensk salat med skinke oppå.. Kaviar med agurk eller hvitost oppå. Makrell i tomat er godt (synes jeg), da får du også i deg omega 3 - sunt!
b77h Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 min favoritt for tiden er avokado (smør ut m en teskje) + maldon salt og nykvernet pepper...nam, nam, nam det er så godt! har spist det hver dag i 1 mnd snart, hehe, og er ikke lei. Og avokado er faktisk noe av det beste du kan spise som gravid. Masse gode næringsstoffer og fettstoffer som kroppen trenger. Annet alternativ; ristet skive m eplemos (100%epler + økologisk) m kanel på. godt litt utpå kvelden hvis man er sugen på noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå