Gå til innhold

Kan det være tegn til bekkenløsning????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 10+4 og har begynt å få veldig vondt i nedre del av ryggen. Er det noen som har erfaring med bekkenløsning, og kan fortelle meg om dette er et tegn på det. Noen sier det er det, men jeg vil ikke helt tro det... =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer jeg på å. har du vondt hele tiden da?? eller bare innimellom? får veldig vondt innimellom å ned i rompa og ned i beina.. er bare 9+4

Skrevet

nja, trenger ikke være det. jeg hadde bekkenløsning i mitt forige svangerskap. Det var smerter i nedre del av ryggen, overgangen til rompa og med stråling nedover låra. Fikk også vont i symfysen, den smerten gjorde at det tidvis var vondt å gå lange steg, klarte bare å gå små "muse"steg. Et tips kan være å ta en treningstur for å mykne og varme opp muskelaturen. Jeg plages en del med ryggen og det som hjelper er en treningstur, løpe, sykle osv.

god bedring!

Skrevet

Har vondt hele tiden,men det stråler ikke ned i bena eller noe, sitter kun nederst i korsryggen. Klarer ikke slappe av i ryggen. Å stå bøyd fungerer ikke lenger. Turer går jeg i skogen hver dag, pga hund. Håper virkelig det er forbigående, skal uansett til kontroll time hos legen på fredag. Så får høre litt der :) Men tusen takk for svar =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...