Gå til innhold

Hva syns dere om stilen i denne leiligheten ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leiligheten var utrolig fin. Og jeg likte stilen, men er ikke så glad i svart da

Skrevet

Likte ikke alle de lyse hyllene overalt, kjøkkenet var kjedelig i forhold til resten og det turkise doet var grusomt. Ellers en nydelig leilighet, men noen merkelige møbler. (i mine øyne)

Hadde ikke gjort meg noe å bo der.

Skrevet

Fin.. .

Litt ikea, litt "orginalt"..

God blanding!

Skrevet

Det var altfor MYE!

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Blir for mye krimskrams for min smak. Men leiligheten var jo fin:)

Skrevet

Jeg synes det meste var fryktelig.

Spesielt badene.

Er ikke mye der jeg selv hadde beholdt.

Skrevet

fin leilighet, men stiv pris

fin stil! men selv ville jeg droppet alle trehyllene og div... men det er jo småting!

Skrevet

Overfylt leilighet synes jeg da. Stygge tepper, stygge bad... Ikke fint gulv, for mørkt. Likte soverommene best. Og ja, den mørke tapeten på spisestuen var også bra (hadde bare møblene matchet).

Ellers sikkert en grei planløsning og levelig hvis alle møbler ble kastet ut.

Skrevet

Too much!

Noen ganger er det kult å blande stiler, men det ble bare kræsj her.

Gyselig gjestetoalett!

Skrevet

Helt ok. Synes svarte skinnsofaer og skinnstoler er grusomt da, men hver sin smak. Badet likte jeg overhodet ikke. Altfor rotete med alle møblene der inne. Kjøkkenet var fint, men jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke velger overskap som går helt opp til taket. Da får man en ekstra hylle i skapet. I stedet har de nå totalt ubrukelig plass som samler støv og fett. Klart et minus. Dessuten liker jeg ikke stålfronter på hvitevarer eller vifte, ikke så moro å gjøre rent for fingermerker hele tiden. Tror dessuten den stuen må bli forferdelig varm om sommeren med de store skrå vinduene. Alt i alt, hvis vi ser bort fra at leiligheten er altfor liten for oss, ville jeg ikke bodd i den slik den er nå.

Skrevet

Ikke den verste stilen jeg har sett, men ikke helt min stil. Likte ikke mørke tremøbler på badet. Og kjøkkeninnredningen var ikke fin.

Skrevet

..og stilen var litt rotete kanskje. Men jeg er for en personlig stil hvor man bruker ting man liker og setter det sammen. Men dette ble rotete og upersonlig egentlig, selv om det virket som man har prøvd å mikse og gjøre det personlig. Som noen nevnte, så ble det litt kræsj.... men smak og behag er jo så forskjellig..

Skrevet

Stilen var helt ok. Men ville hatt mørke hyller/reoler i stedet for lyse. Men det er min smak da. Veldig fin leilighet!!

Skrevet

Nåtidens kjerringstil!

_Helt_ tydelig at ei frustrert frue har gått amok!

For mye stash, så bare rotete ut, dessuten, hvem har slike gammeldagse tepper? og møbler (som de stolene på badet..) møblene på kjøkkenet var også helt krise.

Og enig med henne over her ang det med skapplassen på kjøkkenet.

Bildene var dog veldig fine, de har brukt et veldig bra kamera og fiksa på farger og kontraster etterpå.. Så ser for meg et skikkelig rotehjem in real life!

Too much of the not to good stuff..!

Skrevet

Maximalisme har vært ut hele dette årtusenet, og heldigvis for det.. Dette ble bare rot..! Noen har misforstått det å blande stiler! Man skal ikke ha alt av alt på en gang!!! Men mye av en stil og en fert av en annen, kan gå!

Skrevet

Hvis man følger litt med på interiørfronten, så er maksimalismen litt mer tilbake. Kanskje ikke like fullt som den en gang var, men nå er det gjenbruk og personlige ting som gjelder. Man skal vise frem det som viser hvem du er. Bøker, bilder, miks av tekstiler, fabrikater og mønstre. Men det kan fort få et rotetete eller kjedelig uttrykk. Det er et triks å klare å blande og plassere tingene sine, slik at det ikke ser helt kræsj ut. Det er også in å blande stiler. Gjerne gammelt og moderne.

Likevel likte jeg ikke den leiligheten helt. Det virker som man har prøvd litt for hardt å blander moderne med gammelt, også har det blitt litt feil. Fikk et rotete inntrykk av det hele...

Skrevet

Det så ut som det bodde en hjemmeværenede middelaldrene dame med utflytta barn der, som leser interiørblader på do. 10 poeng for forsøket, men ikke fått det til helt..

Skrevet

Grusom..det var jo en leilighet m alle stiler man kan finne, pluss at den var overfylt..stygg stygg styggggggggggggggggggggggg

Skrevet

det var fin beliggenhet, og leiligheten i seg selv var jo flott. Men fy feite for en pris! 6 mill for en 122 kvadrat leilighet? Kunne jo kjøpt 2 store hus for den prisen.... Sikkert beliggenheten som utgjør prisen, men jeg syns det er sykt å betale så mye for et sted å bo..

Hadde det vært et diiiigert hus med egen strandkant og jacuzzi pool, kinorom og jeg i tillegg fikk ny bil på kjøpet, hadde jeg vurdert det:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...