Ida-mor-1 gutt + 1 jente <3 Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Skal i bryllup denne og neste helg.. Stresser livet av meg for å finne noe å ha på meg!! Har et par kjoler jeg absolutt ikke føler meg vel i, men har et pent skjørt (svart) og en hvit bluse med svarte detaljer på som jeg føler meg mest komfortabel i... Høres det rart ut å gå i det i et bryllup? svart er jo ikke akkurat den fineste fargen å gå med i et bryllup, og hvitt skal man jo ikke gå med... (men er en del svart på blusen altså..) Nei ikke vet jeg...
It's all about me Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Jeg synes ikke det passer seg. Ikke fordi det er skjørt, men fordi det er to fy-farger. Selv om de er mest fy alene, synes jeg ikke det blir stort bedre sammen heller.
Gjest Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Synes det høres fint ut jeg, med mindre de har spesifisert galla eller så i innbydelsen (det er jo heller sjelden) ... da må du nok ta en av kjolene ;-)
du og jeg og vi to Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Synes det høres kjempebra ut!! I alle bryllupene jeg har vært i, har det vært både svarte kjoler, hvite kjoler og diverse skjørt. Så lenge det ikke står "galla" i invitasjonen, er de fleste litt åpne i fht antrekk - er min oppfatning.
Mrs. Bouquet Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 Syns det hørtes bra ut. Blir helt stresset over å lese alle reglene for hva man ikke kan ha i et bryllup. Aner ikke hva jeg skal gjøre selv når vi snart skal i bryllup da jeg ikke har fasong til kjoler.
Gulosten™ Skrevet 3. juni 2009 #7 Skrevet 3. juni 2009 Hadde gått for en mellomting, funnet en pen topp til skjørtet i en annen farge enn hvit. Får litt sånn begravelsesvibber av beskrivelsen din hehe
Ida-mor-1 gutt + 1 jente <3 Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 3. juni 2009 Takk for tilbakemeldinger:) Bra med positive og negative. Personlig synes jeg man skal gå i kjole i bryllup... men jeg får se hva jeg ender opp med..
....mammatilto... :))) Skrevet 3. juni 2009 #9 Skrevet 3. juni 2009 Synest det hørtes kjempefint ut jeg. ER så hysterisk dette med at man ikke skal bruke svart i bryllup - tror det er litt gammeldags. Da jeg gifta meg i 2004 så var det flere som kom i svart, og det var kjempestilig med tanke på at de hadde sprita det opp med en fargerik topp. Hadde nok ikke gått får hvit topp, men noe med litt farge på
Gjest Skrevet 3. juni 2009 #10 Skrevet 3. juni 2009 Med svart skjørt og hvit bluse høres det mer ut som du skal servere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå