Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Visste dere at Agapes kjoler er sydd i Kina? De er bare designet i Norge. Og så tar Agape-butikkene 10-15 000 ekstra for å selge dem til dere... Verden vil bedras...
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Er SÅ SANT!! er jo helt syykt at folk går på det...åpne opp øya folkens:)
*bubbs* Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Jeg bor i Ungarn, og her selger de italienske brudekjoler etc. av SAMME merkene som jeg har sett til 12-13 tusen i Norge for rundt 7 tusen. Ganske sprøtt! Det sier jo litt om avansen brudebutikkene i Norge tar..
jiha Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 og uansett, hva skal du med så vanvittig kvalitet når du skal bruke den EN kveld!
Mamma`n til turbo Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Nei, det gjør ikke nødvendigvis det. I Norge har vi betydelig høyere lønningen, leie av butikklokal, arbeidgiveravgift, MVA, Import/fortolling/frakt, så det er ikke så merkelig at ting er dyrere i Norge enn i andre Europeiske land.
Hildemor fra vest Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 Når man snakker om kvalitet er det ikke nødvendigvis bare kvaliteten på stoffet generelt det er snakk om. Men at helheten i kjolen er nok en helt annen i brudekjoler fra salonger enn dem som man bestiller fra JK-dress o.l. Jeg har vært gjennom jungelen og har blandt annet bestillt fra JK. Kjolen var nydelig stoff og broderi men manglet den støttende effekten som man får i en dyrere kjole. Skulle jeg brukt kjolen fra JK måtte jeg hatt korsett under noe som er helt unødvendig med kjoler fra salong i norge;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå