Anya74 Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Når mine jenter vokser opp vil jeg gjerne bli med på fødselen.. Jeg tenker at det burde alle mødre ønske. Føler at de som kun har med mannen har et svakt mor/datterforhold.. Hvorfor skal ikke moren din få se deg bringe liv til verden, slik hun brakte deg til verden? Håper datteren min tar med både meg og mannen sin, hvis hun har en..
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Javel? Og hvis de nekter - så tvinger du deg med som hun i det andre innlegget?? Nei - mødre må bare innse at døtrene har en ny familie når de får barn, og får holde seg fornøyd med å være barnevakt en gang iblant!!! Håper du ikke har/får sønner - du kommer til å bli svigermor fra helvete
Anya74 Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2009 Nei selvsagt tvinger jeg meg ikke innpå noen. Men jeg må si at jeg håper hun går ifra den sosiopatiske og herskesyke mannen sin som nekter meg å være med på fødselen. Jeg er tross alt mora hennes. Jeg tok med min mor etc. Sånn skal det være. Du har en dårlig tilknytning til barna dine ser jeg? Drakk litt mye og var litt ugn når du fikk de? Snakk til meg om ti år, da vet du kanskje litt mer.
Anya74 Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2009 Bare mor er mor. Far er uviktig i evolusjonsmessig henseende.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 Drakk mye og var ung??? Jeg var 34 når jeg fikk min første!! Og jeg er avholds skal du vite.. jeg har et nært forhold til barna mine, vi samsover og bærer og ammer.. Ingen får mer nærhet enn barna mine!
Anya74 Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. juni 2009 Da m åjeg si at det er ytterst rart om barna dine ikke ønsker å ha deg med på fødsel. Jeg ser at blant de som ikke hadde med moren sin så er det somregel bare slike umulige jentunger
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #8 Skrevet 3. juni 2009 personlig synes jeg det er litt merkelig å se det en selv klemte ut av musa gjøre det samme.... jeg ville absolutt ikke ha med min mor, og tror nok hun absolutt ikke hadde behov for det heller!!! men om min datter ønsker min støtte, så stiller jeg selvfølgelig opp.... men det blir noe helt annet synes jeg!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #9 Skrevet 3. juni 2009 Så overraskende at du ikke har noe profil, Anya. Du skulle ikke tilfeldigvis være identisk med HI i den andre sinsyke fødetråden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå