Blå-Rosa+spire! Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Skulle hatt MAM smokker m.navn. Har sett på mamababy.com. Der må man bestille for 20 euro, ei pk me 6 smokker koster 19 euro. så hvis jeg tar med ei pakke med snorer blir det 31 euro. Men da får jeg sikkert tollgebyr og moms, noen som vet noe om dette? Gidder jo ikke bruke så innmari mye penger på dette....
Gulosten™ Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Du kan risikere å bli "tatt" i tollen ja, og få med tollgebyr. På varer over 200 kroner. Så da hadde jeg heller kjøpt de vanlige mam-snorene på butikken
mamman til to gutter Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Jeg sjekket opp priser når sønnen min skulle begynne i barnehagen for å ha noen med navn på der. Fant ut at det var mye mer lettvint å bruke vanlige smokker med navnelapp på...
Blå-Rosa+spire! Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2009 Ja mamsnorene er greit... Men smokkene koster 1 euro mindre enn hva minstebestilling er på... SÅ jeg sliter me å finne noe til 1 euro, he he;)
mini-turbo Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 Jeg har kjøpt smokker på navnesmokken.no. Fikk de i posten etter et par dager, riktgnok fra Danmark siden de samarbeider meg navnesutten.dk. Jeg mener bestemt det stod på følgeseddelen at det ikke er toll på smokker. Gutten min har alltid hatt mam smokk, både prematur og 0-6mnd, men 6mnd+ er han ikke så glad i, da foretrekker han navnesmokkene sine...(heter; Symmetriske smokker (3-36 måneder), de er nesten dønn lik mam sin 6 mnd +)
Gjest Skrevet 3. juni 2009 #7 Skrevet 3. juni 2009 Minsten har brukt mam air hele veien, men da han begynte i bhg bestilte jeg fra navnesutten.dk Super service, og de kom rett i posten. Ikke dyre heller. De som ligner på mam air, med brun smokk gikk rett hjem her. Tror ikke han merket forskjell.
mayaya Skrevet 3. juni 2009 #8 Skrevet 3. juni 2009 vi bruker MAM og navnesutten.dk sine om hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå