Gå til innhold

ømme bryster...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som ikke hadde ømme bryster i starten av svangerskapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine "tutter" var ikke ømme i starten! Det var de ikke med nr.1 heller. Nå er jeg 17+4 og de er VELDIG ømme! Klarer nesten ikke at typen ser på de engang. :) Men nå må jeg være ærlig og si at mine "fordeler" er ikke akkurat av den store sorten! Så jeg vet ikke hvordan det er for andre som har pupper som fyller en b-cup! :) Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Jeg har ei datter på 2 år, og allerede en uke før jeg tok graviditetstesten med henne var puppene så ømme at det rett og slett gjorde vondt når jeg eller mannen min kom nær dem.

Jeg venter på mensen, 2 dager over, men ingen ømmhet å kjenne... Vi prøver å bli gravid, så håper at jeg kan være det selv om jeg ikke er ømm...

Skrevet

Jeg hadde veldig ømme pupper i begynnelsen, mens nå klør de bare. Mine er veldig små i utgangspunktet..men har blitt litt større nå, og mye hardere/tyngre på en måte. Men ikke sånn at jeg har gått opp flere cup'er nei.. kan fortsatt bruke mine A, men kjøpte en B for jeg syntes det ble så skvisete og klamt i A. Er 26+6.

Skrevet

Hmmm.. Vanskelig å si. Noen sier at man skal aldri sammenligne savngeskap. De kan være forskjellige fra 1. til 2.mann. Men trodde symptomene ville være det samme.

Typen og jeg planla ikke noen av gullene. Mathias er nå 2 år og jeg fant ikke ut at jeg var gravid med han før jeg var 11 uker på vei!! Hadde så uregelmessig mens at jeg tenkte ikke noe over det.

Med den vi har på vei nå ,fant vi det ut ved en blodprøve. Jeg kuttet p-pillene i november. Da hadde jeg igjen fått så uregelmessig mens at jeg ville la kroppen fikse det selv. Så når jeg gikk litt over tiden i januar tok jeg 2 tester. 1 hjemmetest og en hos legen min. Jeg trodde kanskje jeg hadde jernmangel,så legen tok like gjerne en blovprøve for å sjekke det meste. Tilbakemeldingen var enkel-jeg var gravid,og var derfor slapp og trøtt.

Har du forresten sjekket deg? I tilfelle-hvor mange ganger??

Skrevet

Har ikke tatt test, orker ikke bli skuffet igjen, vi har prøvd noen måneder... Får bare vente å se.

Lykke til med svangerskapet ditt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...