Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det full puppestreik på dagtid :(

Prøver å gi pupp før grøt/middag, men det fungerer ikke. Hun dytter puppen vekk/kniper den og gjør alt for å komme seg vekk. Noen få ganger tar hun et godt sup, før hun vender fjeset vekk. Jeg tror ikke det er det at hun blir forstyrret av andre inntrykk som gjør det.

På kvelden i sengen vår, er puppen et must. Derfor er det kun jeg som kan legge :( Om natten er puppen veldig pop!!

Hender det går greit når jeg legger meg ned med henne i sengen på dagtid, men det blir jo litt feil å venne seg til det. Andre som har råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, her har vi hatt det vanskelig i flere uker nå. "Vanlig" ammestilling er helt uaktuelt, enten vi er på kjøpesenter eller hjemme i stua, i senga kan han godt spise en del, og i mei-taien - da spiser han godt.

Så jeg tenker sånn at jeg legger meg i sengen om vi er hjemme, og er vi ute sitter han i mei-taien. Han er så stor nå, og ammingen varer jo antagelig ikke så veldig mange mnd til, så vi får gjøre det slik det fungerer best resten av tiden :)

Skrevet

Jeg har hatt det akkurat likedan! :-) Men her er jeg gravid igjen, så det kan være derfor minsten ikke ville ha mer. Jeg har desverre ikke gode råd til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...