Gå til innhold

Noen som tar blodprøver her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal 1 uke på opplæing på labratoriet på sykehuset. Kan jeg da forvente at jeg klarer å ta blodprøver og drive en lab. på et legekontor? Har jobbet som legesekretær på et legekontor i 10 år men ikke tatt blodprøver. Grunnet sykdom skal jeg nå beynne med dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helsesekretær, men har aldri jobbet som det:) Det jeg ville si her, er at jeg har aldri bommet på årene ved blodprøvetaking. Ikke en gang. Det er ikke så vanskelig:) Vet at noen har årer som er verre enn andres, men de er ikke i flertall.

 

Vil tro du klarer en del av lab.arbeidet, men det tar tid å lære og å huske alle rutiner ved de ulike prøvene. Ikke tro at du er utlært etter en uke;)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...