laluna85 Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Tenker ikke på 3D, men har lyst til å ta en ul i uke 12-14 , synes det er veldig lenge å vente på den ordinere...veldig lyst til å se at er "virkelig" Er litt utolmodig:) Noen som vet hvor man kan gjøre dette? Fastelgene har ikke, som jeg ser noen har sagt man kan gjøre...
♥2 små gull♥ Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Siden du spør om Drammen eller Oslo så får jeg være litt vanskelig å svare noe midt i mellom da Asker! http://www.askergynekologen.no/
laluna85 Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2009 Takk:) Asker går fint:) Vet du om de tar utvendig der også?
♥2 små gull♥ Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Jeg går ut ifra det... Jeg tok der da jeg var 11+noen dager, og da tok hun innvendig.
*stine j-g-j *har født* Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 I Drammen tar doktor Høie også privat ultralyd. Han tok utvendig UL på meg i uke 8. Så en liten blinkende prikk som var hjertet...Hyggelig type . Holder til i Nedre Storgate (samme bygg som Elixia)
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 Kan og anbefale gyn.klinikken i Drammen,og dr. C. Dunin Woyseth. Hun er kjempeflink
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 4. juni 2009 #7 Skrevet 4. juni 2009 Signerer gyn klinikken jeg også. Var der i uke 8-9 var innvendig da,var helt greiit og jeg overbevist:) Koster 750 kr mener jeg og huske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå