mirakelbaby Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Plutselig fikk jeg bare helt vanvittig lyst på kake... Merkelige greier ;-) Blir helt besatt av tanken, og siden jeg vet at det ikke er noen sjans for at jeg får det så blir suget bare enda større! jeg har ikke noe godt i huset - INGENTING! Jeez ;-)
babymaker med 2 små jenter! Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Da er vi to! Har hatt lyst på kake lenge og det går jo IKKE over!!! bløtkake, sjokkolade kake og ostekake! VIL HA!!! hehe
rima Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Ja, får sånne kick jeg også. Har faktisk bakt sjokoladekake i dag og det var gooooooodt! Hiv deg rundt og bak da vel! Eller sørg hvertfall å få handla noe godt i morra! )
mamamaren Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Søren, det er farlig å lese slike innlegg... mmmmmmmmmm...
mirakelbaby Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2009 Har ikke det jeg trenger for å bake, men vurderer sterkt knekkebrød med masse nugatti på bare for å få noe søtt akkurat nå ;-) Har blåbær i fryseren, så i morra skal jeg handle så jeg kan bake blåbærpai med vaniljekrem.....mmmm. Gleder meg!! HI
mirakelbaby Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2009 slenger visst stadig med denne HI jeg ser jeg ;-) føler meg så anonym..he he.
♥2 små gull♥ Skrevet 3. juni 2009 #7 Skrevet 3. juni 2009 Ta en titt her så får du enda mer lyst på kake! www.kakemomsen.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå