lengter daler ned i skjul... Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 jeg prøver å erstatte noen måltider i løpet av dagen med nutrilett shake. hvis jeg tar en shake nå til kveldsmat... er det da sinnsykt idiotisk av meg å knaske sånne fitness frokostblandning ved siden av... har så sinnsykt knaskebehov, og har ikke noe sunnere hjemme.
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 ja, det er dumt Om du heller dropper shaken og spiser frokostblandinga, så går det nok bedre ) er fysen på en shake sjøl (ja, faktisk) men har akkurat spist så jeg lar det være
Gjest Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Hvis du spiser frokostblanding nå, hvorfor må du drikke nutrilett i tillegg? Du må velge en av delene, vet du, kan ikke få både i pose og sekk hvis du vil ned i vekt.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2009 hehe, er vel sant det. er bare redd at det blir flere kalorier med frokostblandning enn med shake...
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 men om du spiser begge blir det jo dobbelt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå