Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Syns virkelig hun er grusom....nesa,leppene,ansiktsformen...skjønner ikke at så mange menn syns hun er så fin! Og jeg er ikke en sånn som ikke syns andre jenter/damer er pene,finnes mange nydelige damer der ute:Gwen Stefani,Tyra Banks,Halle Berry+++
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Synes ho er pen av utseende, men der stopper det ;-)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Jeg synes faktisk også hun er langt under gjennomsnittet pen og fatter ikke at andre kan finne henne fysisk attraktiv? Er veldig mange der borte jeg synes er nydelige, men akkurat hun finnes jo ikke pen jo!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Heksenesa kommer av en mislykka nose job. http://www.bigplansbigcrash.com/paris-hilton-as-a-teenager-plastic-surgery-rules.html
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 synes hun var best i forrige BFF... Der måtte "bestevenn"materialet gjøre som hun sa, og de som ikke gjorde det fikk haugevis med kritikk... tror hun har misforstått endel!! Ble så dumt for meg, at det blir ikke flere eposoder på meg desverre...
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 Hun er sexy, pen, og ikke minst RIK NOK TIL Å GJØRE HVA FAEN HUN VIL. Noe annet enn alle uglene her inne..
Miss Honey Skrevet 3. juni 2009 #7 Skrevet 3. juni 2009 tror ikke men syns hun er så voldsom attraktiv egentlig.. det er nok heller nysgjerrigheten som vil "prøve henne ut"
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #9 Skrevet 3. juni 2009 Jeg synes heller ikke at hun er så pen. Hun er et litt snerpete utseende. Men jeg syns hun er litt morsom og underholdende på et vis.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #10 Skrevet 4. juni 2009 http://gawker.com/news/paris-hilton/yes-yes-paris-hilton-is-a-cheap-hooker-231188.php
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå