Gjest Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Tenkte et knelangt skjørt, et par pumps, evt en cardigan for å "myke" opp litt. Noen andre som har forslag til hva jeg kan ha på meg?:-) Og hvilken farge på strømpebuksen?;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 ja fint med noe litt pyntet. jeg er litt skeptisk til cardigan, ville heller hatt en fin bluse/topp. "gjenomsiktig" strømpebukse om du har knelangt kjørt syns jeg er finest.
Gjest Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Ja, jeg tenkte å ha en kortermet topp under, men kan kanskje bli litt nakent med bare toppen? Iallefall hvis været er som det er idag;) Hehe.. Hudfarget strømpebukse er det jeg føler er naturligst å ha på seg.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 har du ikke en dressjakke/sommer kåpe og ha over om været er kaldt? (personlig er jeg ikke så glad i cardigan, ihvertfall ikke til noe annet en verdagsklær) ja det var hudfarget jeg mente med "gjenomsiktig".. hehe
Gjest Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Jo, jeg har en slik tynn kåpe med belte i livet ja:) Noen andre med tips til antrekk da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå