Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 tips til gode tursko som ikkje kostar skjorta? gå mykje på asfalt....
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Pris og kvalitet henger somregel tett sammen når det kommer til sko. Særlig om du skal gå mye på hard vei (asfalt) er det viktig med sko med god demping og gode soler. Anbefaler deg heller å legge litt penger i skoen. gå innom en sportsbutikk eller en skobutikk og prøv litt forskjellig og hør hva de anbefaler til din fot.
rl84 Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 eg gjor d, men fant kun ein te 1799, å d syns eg var vela dyrt.. +eg er nødt til å ha ein spesial såle oppi til 599, så d blir 2400 til sammen.... aiai.. hehe
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 Du kan finne gode sko til under tusenlappen. Hvis du bare skal gå trenger du ikke sånn kjempetykk demping. Jeg har alltid hatt nike joggesko og løpt mye. De har kostet under 1000-lappen. Helt ideelt hvis du bare skal gå. Du kan også finne billigere. Men litt demping bør det være, men det er på de fleste joggesko uansett. G-sport pleier ofte å ha tilbud på gode joggesko. DU kan også se på xxl.no eller oslosportslager.no
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #7 Skrevet 3. juni 2009 Eurosko har Eccosko til 899. Utrolig gode å gå i :-) Mye mykere enn dyre joggesko, som tross alt har et annet formål.
rl84 Skrevet 4. juni 2009 #8 Skrevet 4. juni 2009 ja, tenkte på ecco sko.. tenkte eg skulle gå å kikka i dag.. er overkommelig når di koste 899 i stede for 1799 liksom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå